Iranian Agriculture News Agency

در قالب فیلم «نقطه آبی کمرنگ»

ناتالی پورتمن با ظاهری جدید به فضا می رود

نخستین تصویر از ناتالی پورتمن در فیلم «نقطه آبی کمرنگ» (Pale Blue Dot) منتشر شد.

ناتالی پورتمن با ظاهری جدید به فضا می رود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، نوآ هاولی سازنده سریال‌های موفقی همچون سریال «لژیون» و «فارگو»، کارگردانی این درام علمی – تخیلی را به عهده دارد. فیلم همچنان جلوی دوربین است، ولی زمان اکران آن هنوز مشخص نشده که احتمال می رود سال آینده باشد. با این حال طبق برآوردها فیلمبرداری تا اوایل پاییز ادامه خواهد داشت. این نخستین فیلم کارگردانش است و او یکی از تهیه کنندگان نیز هست.

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی جنجالی ساخته شده است.

 ناتالی پورتمن با مدل مو و ظاهری تازه در این فیلم در نقش زنی به نام لوسی کولا ظاهر می شود. زنی شاغل در ناسا که سال ۲۰۰۷ پس از پایان یکی از ماموریت‌های فضایی خود به خانه بازگشته، ولی با مشکل بزرگی در زندگی شخصی اش مواجه می‌شود. او مصمم می شود حدود ۱۴۰۰ کیلومتر از هیوستون به اورلاندو را با یک چاقو و اسلحه برای به‌دست آوردن دوباره عشق سابق خود طی کند و پس از تهدید به گروگان‌گیری و قتل رقیب عشقی اش، دستگیر و سپس توسط ناسا اخراج شد. 

جان هام، دن استیونز، زازی بیتز و الن برستین، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم حضور دارند. 

ناتالی پورتمن در فیلم «نقطه آبی کمرنگ

پورتمن فیلمهای Vox Lux ساخته بردلی کوربت و Annihilation «نابودی» به کارگردانی الکس گارلند را در نوبت اکران دارد که اولی درامی موزیکال است و در جشنواره ونیز امسال نیز نمایش داده خواهد شد. دومی هم یک یک درام ترسناک و ماجراجویانه است که 23 فوریه 2018 اکران خواهد شد و به سفر گروهی دانشمند به درون یک منطقه‌ اسرارآمیز ممنوعه می پردازد.دیگر فیلم پورتمن با عنوان «زندگی و مرگ جان اف دوناوان» به کارگردانی  در مرحله پس تولید قرار دارد. فیلم را خاویر دولان کارگردانی کرده و او در آن با کیت هرینگتون و سوزان ساراندون همبازی بوده است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید