Iranian Agriculture News Agency

از نشان جدید شهرک سینمایی ایران رونمایی می شود

 از نشان جدید شهرک سینمایی ایران رونمایی می شود

با پایان بررسی طرح های ارائه شده هنرمندان رشته گرافیک که به فراخوانی برای طراحی این نشان پاسخ داده بودند، برترین طرح و نشان جدید شهرک سینمایی ایران معرفی شد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،هیات داوران این رقابت هنری پس از بررسی آثار ارائه شده ،طرح ارائه شده آقای علی سماکوش از استان مازندران را شایسته دانست و برای نشان شهرک سینمایی ایران انتخاب کرد. بر اساس رای و نظر هیئت داوران این نشانه با بهره گیری از شاخصه های معماری ایرانی - اسلامی، هویت اعتقادی و اقلیمی کشورمان را القا می کند وکارکرد شهرک های تلویزیونی – سینمایی ایران را در تولید برنامه های نمایشی نشان می دهد.

با توجه به این که شهرک های تلویزیونی – سینمایی ایران نماد سازمان صدا و سیما در سطح بین المللی هستند، این خصوصیت، امتیاز ویژه ای در طراحی این نشانه، محسوب می شود.

این طرح از میان 1261 اثر ارسالی از 539 هنرمند از سراسر کشور انتخاب شده است .

همچنین هیات داوان ضمن قدردانی از همه شرکت کنندگان، هشت نشان دیگر را که طراحان آن کوشیده بودند تا اثر خود را به شاخصه های مندرج در فراخوان نزدیک کنند، شایسته سپاس دانست که اسامی آنان اعلام شده است.

حمیده سلیمان از اصفهان ، معصومه مصلح از بابل، امیرحسام رنجبری از تهران، حسن عباسی پرزاد از همدان، رضا جهان دیده از اردبیل، حسین کریمی سراج از کرمان، محمد محسن طاهر پور از تهران و فاطمه آقاآتابلی از استان گلستان هنرمندانی هستند که آثارشان شایسته قدردانی شمرده شده است.

علاقه‌مندان می توانند برای مشاهده آثار برتر این فراخوان به سایت برگزار کننده فراخوان های هنری آرت آنلاین مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید