Iranian Agriculture News Agency

معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد:

اختصاص 30هزارمیلیارد تومان تسهیلات به اشتغال جوانان

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استانها و مدیر برنامه اشتغال فراگیر وزارت ورزش و جوانان با اشاره به بحث اشتغال جوانان گفت: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان با دو بانک صندوق کارآفرینی امید و رسالت تفاهم های بسیار خوبی را در حوزه اشتغال جوانان بسته که خوشبختانه تاکنون از نظر پرداختی نیز با اقدامات خوبی رو به رو بوده ایم.

اختصاص 30هزارمیلیارد تومان تسهیلات به اشتغال جوانان

 به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش، امیر رضا خادم در حاشیه نخستین دوره دانش افزایی، مهارت آموزی ملی با اعلام این مطلب گفت: همواره باید تلاش کرد تا طبق چارچوب و قوانین موجود، برنامه ریزی و ساماندهی عملکرد و سیاست های ورزش و جوانان برای هر دو حوزه ورزش و جوانان به بهترین نحو و با تلاش همگان صورت گیرد، چرا که وزیر ورزش و جوانان تاکید ویژه ای بر اشتغالزایی دارد.

 مدیر برنامه اشتغال فراگیر وزارت ورزش و جوانان با بیان این که "وزیر ورزش و جوانان تاکید ویژه ای در حوزه اشتغال جوانان دارد" گفت: معاونت جوانان موظف است تا هر هفته در شورای معاونین نظارت ویژه ای بر گزارش عملکرد و اتفاقاتی که در بحث تسهیلات در استان ها رخ می دهد و همچنین حمایت های اشتغالزا در حوزه جوانان داشته باشد و گزارش جامعی از این اقدامات را ارائه دهد.

وی عنوان کرد: با توجه به تعامل وزارت ورزش و جوانان با وزارت کار، هفته گذشته این وزارت به لیست دستگاه هایی که می توانند از اعتبارات ماده ١٨ که ٣٠ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی است، استفاده کنند اضافه شد، که این مصوبه به استان ها هم ارسال شده است.

خادم با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان از سهم چشمگیری در اعتبارات اشتغالزایی روستایی برخوردار است، تصریح کرد: از طرح هایی که جامع باشند استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید