Iranian Agriculture News Agency

پخش زنده دو دیدار از رقابت های لیگ برتر فوتبال

 پخش زنده دو دیدار از رقابت های لیگ برتر فوتبال

 آغاز پخش رقابت های لیگ برتر فردا با دیدار پدیده- پرسپولیس صورت می گیرد و روز جمعه نیز دیدار استقلال تهران –پیکان تهران روی آنتن می رود.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، رقابت پدیده مشهد–پرسپولیس تهران، پنجشنبه  4 مرداد، به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.این رقابت از سری مسابقات هفته اول لیگ برتر جام خلیج فارس است که ساعت 20:45 در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد.گزارش این رقابت برعهده مهدی داوری  است. بخش کارشناسی برنامه نیز میزبان محسن خلیلی، کارشناس فوتبال خواهد بود که با اجرای جواد خیابانی از ساعت 20:10، پخش خواهد شد.این مسابقه در قالب برنامه فوتبال برتر به تهیه کنندگی مهدی هاشمی پخش می شود.

دیدار استقلال تهران –پیکان تهران نیز جمعه 5 مرداد، به صورت مستقیم تقدیم فوتبال دوستان شبکه سه سیما می شود. این مسابقه از سری رقابت های هفته اول لیگ برتر جام خلیج فارس است که ساعت 20:45، در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.مجری این برنامه جواد خیابانی و گزارش مسابقه برعهده عادل فردوسی پور است.مهدی پاشا زاده، کارشناس فوتبال نیز در بخش کارشناسی حضور دارد و این بخش از ساعت 20:10، تقدیم بینندگان شبکه سه سیما خواهد شد.این مسابقه در قالب برنامه فوتبال برتر، کاری از گروه ورزش شبکه سه سیماست که به تهیه کنندگی مهدی هاشمی، پوشش داده می شود.


 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید