Iranian Agriculture News Agency

هفته فیلم سهراب شهیدثالث در کرمان

نمایش آثار سهراب شهیدثالث در قالب هفته‌ فیلم از ‌شنبه ششم مرداد در تماشاخانه پارس کرمان آغاز می‌شود.

هفته فیلم سهراب شهیدثالث در کرمان

 

به گزارش ایانا به نقل از هنروتجربه، نمایش تعدادی از فیلم‌های سهراب شهیدثالث در گروه سینمایی «هنروتجربه» از خانه هنرمندان تهران آغاز شد و پس از اتمام این برنامه در تهران، قرار است هفته فیلم آثار شهید ثالث از روز ‌شنبه ششم تیر ساعت ۲۰ در تماشاخانه پارس کرمان آغاز ‌شود.

این برنامه همزمان با اکران مستند سینمایی «سفر سهراب» به کارگردانی امید عبدالهی تدارک دیده شده است و آثاری چون «درخت بید»، «آخرین تابستان گرابه»، «فرزند خوانده ویرانگر» و «هانس، جوانی از آلمان» که به زبان آلمانی و در زمان زندگی این فیلم‌ساز در آلمان ساخته شده، با زیرنویس فارسی روی پرده می‌رود. هم‌چنین فیلم ماندگار «یک اتفاق ساده» نخستین فیلم شهیدثالث نیز بخشی از این برنامه است.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، روز پایانی این هفته یعنی پنجشنبه ۱۱ مرداد به نمایش مستند «سفر سهراب» که پرتره‌ای درباره سهراب شهیدثالث است، اختصاص دارد و پس از پایان فیلم نشست نقد و بررسی این مستند سینمایی برگزار می‎شود.

پیش از این هفته فیلم سهراب شهید ثالث در خانه هنرمندان تهران برگزار شده بود و پس از کرمان آثار شهید ثالث و فیلم سفر سهراب در شهرهای دیگر همچون پردیس هویزه مشهد، پردیس گلستان شیراز،هنروتجربه بابل،پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان،پردیس سینمایی ستاره باران تبریز به نمایش در می آبند.

جدول نمایش آثار شهید ثالث در تماشاخانه پارس کرمان

«یک اتفاق ساده»:ساعت ۲۰ شنبه ۶ مرداد

«فرزندخوانده ویرانگر»:ساعت ۲۰ یکشنبه ۷ مرداد

«درخت بید»:ساعت ۲۰ دوشنبه ۸ مرداد

«هانس جوانی از آلمان»:ساعت ۲۰ سه شنبه ۹ مرداد

«آخرین تابستان گرابه»:ساعت ۲۰ چهارشنبه ۱۰ مرداد

«سفر سهراب»:ساعت ۲۰ پنجشنبه ۱۱ مرداد

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید