Iranian Agriculture News Agency

عضو جدید شورای انیمیشن مرکز گسترش معرفی شد

عضو جدید شورای انیمیشن مرکز گسترش معرفی شد

در جلسه‌ای که صبح (چهار‌شنبه 3 مرداد‌ماه 97) در معاونت انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شد، عضو جدید شورای انیمیشن این «مرکز» معرفی و مشغول به کار شد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در این جلسه سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد طی حکمی، امیر سحرخیز را به عنوان عضو جدید شورای انیمیشن این «مرکز» منصوب و معرفی کرد.

سحرخیز متولد سال 1355 در شهر تهران است و فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه‌ی انیمیشن و جلوه‌های بصری سینما را از سال 1378 آغاز کرده که از مهمترین آنها می‌توان به انیمیشن‌های کوتاه «چت ایرونی»، «آلامد»، «معما» و طراحی جلوه‌های بصری مجموعه‌های مختارنامه، شوق پرواز و فیلم‌های سینمایی آواز گنجشک‌ها، درباره الی، خون‌بازی، یک حبه قند، جدایی نادر از سیمین و... اشاره کرد.

کسب سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌‎های بصری جشنواره فیلم فجر، جایزه ویژه هیات داوران جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، تندیس بهترین انیمیشن جشن خانه سینما، جایزه بهترین انیمیشن کوتاه جشنواره فیلم کوتاه تهران، تندیس بهترین جلوه‌های بصری جشن خانه سینما، پروانه زرین بهترین دستاورد هنری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، برخی از موفقیت‌های سحرخیز در عرصه‌ی سینما است.

به این ترتیب، شورای انیمیشن «مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» با حضور آقایان مرتضی رزاق‌کریمی (قائم‌مقام مرکز)، امیرمحمد دهستانی (معاون انیمیشن)، دکتر محمدعلی صفورا، اسماعیل شرعی و امیر سحرخیز، نسبت به بررسی و تصویب طرح‌های انیمیشن ارائه ‌شده به «مرکز» اقدام خواهند کرد. دبیر این شورا هم رسول نبی‌ابهری است.

در این نشست، از خدمات «امید خوش‌نظر» عضو سابق شورای انیمیشن «مرکز» هم تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید