Iranian Agriculture News Agency

با اعلام اتحادیه پوشاک تهران:

فقط از این 200 فروشگاه مانتوی استاندارد بخرید!

تنها ۹ منطقه از ۲۲ منطقه تهران در این لیست نماینده دارند

اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان تهران سرانجام لیست 200 فروشگاه عرضه چادر و مانتوی مورد تایید این اتحادیه را اعلام کرد. آنطور که ابوالقاسم شیرازی رئیس این اتحادیه گفته بود این 200 فروشگاه مانتوی جلوباز عرضه نخواهند کرد. به گزارش خبرنگار اجتماعی ایانا بر اساس فهرست اعلام شده از سوی این اتحادیه فراوانی این فروشگاه‌ها بیشتر در منطقه بازار تهران است در حالی که برخی از مناطق 22 گانه تهران هیچ نماینده‌ای در اتحادیه پوشاک ندارند.

فقط از این 200 فروشگاه مانتوی استاندارد بخرید!

بیش از دو هفته پیش بود که رئیس اتحادیه پوشاک تهران اعلام کرد فروش و عرضه مانتوهای جلوباز از سوی فروشگاه ها ممنوع است و در صورت تخطی ار این دستور این فروشگاه ها پلمپ خواهند شد. در همین راستا اتحادیه نام 200 فروشگاه که مورد تایید است را منتشر کرده. این در حالی است که اتحادیه پوشاک تهران تاکنون توضیحی درباره روند و معیار انتخاب  این فروشگاه‌ها و معرفی آنها به مردم نداده است

با بررسی‌های خبرنگار اجتماعی ایانا مشخص شد این تنها 9 منطقه از 22 منطقه تهران در این لیست نماینده دارند. این یعنی مردم 11 منطقه تهران نمی‌توانند به فروشگاه‌های مجاز و مورد تایید اتحادیه پوشاک تهران دسترسی داشته باشند.

سوال بعدی در مورد این انتخاب این است که اگر این فروشگاه‌ها را فروشگاه مجاز از سوی اتحادیه به حساب آوریم یعنی سایر فروشگاه‌های سطح شهر از نظر اتحادیه پوشاک مجاز محسوب نمی‌شوند ؟ یا اینکه این 200 فروشگاه مجازتر هستند؟

تلاش خبرنگار اجتماعی ایانا برای تماس با ابولقاسم شیرازی رئیس اتحادیه پوشاک و طرح این سوالات از او تاکنون بی نتیجه مانده است.

  

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید