Iranian Agriculture News Agency

گزارش ایانا درباره آغاز اکران سه فیلم جدید از امروز

سینماها میزبان دو کمدی یک درام خانوادگی

سینماهای کشور از امروز در حالی کار خود را آغاز کردند که با ترکیبی تازه از سینماروها میزبانی خواهند کرد. به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، از امروز چهارشنبه سوم مردادماه، فیلم سینمایی«کاتیوشا» جایگزین «دلم می‌خواد» در سرگروه زندگی، فیلم سینمایی«به دنیا آمدن» جایگزین «مرداد» در سرگروه جوان و فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» جایگزین «به وقت خماری» در سرگروه ایران می‌شود.

سینماها میزبان دو کمدی یک درام خانوادگی
 
 

کاتیوشا

«کاتیوشا» کمدی کنجکاوی برانگیزی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی است. فیلمنامه «کاتیوشا» را مهدی علی میرزایی و علی عطشانی بر اساس طرحی از مهراب قاسم‌خانی نوشته‌اند و کریم خودسیانی نویسنده نسخه نهایی فیلمنامه بوده است.
هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، میترا حجار، لیلا اوتادی، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع، خشایار راد، میترا دهقانی، مریم سعیدی، امید منصورفلاح، رادمهر روحانی، سحر خزائیلی، آیلار توکلی، پرهام کریمی، داریوش آقایی، علی محمودی، فاطمه مرتاضی، بیتا عطشانی، غزل یگانگی، المیرا صادق‌پور و آرتین حیدری بازیگران «کاتیوشا» هستند.
در خلاصه قصه کمدی «کاتیوشا» آمده است: «من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی».
فیلمبرداری این فیلم کمدی پربازیگر اواخر بهمن‌ماه سال گذشته در مشکین دشت استان البرز آغاز شد، در لوکیشن‌های مختلفی از جمله مشکین دشت استان البرز، قطعه شهدای بهشت زهرا، خیابان جیحون، شهرک غرب و... فیلمبرداری شد و اواخر اسفندماه با فیلمبرداری سکانس‌هایی در فرودگاه امام به پایان رسید.

به دنیا آمدن کردا

«به دنیا آمدن» فیلمی به کارگردانی محسن عبدالوهاب و تهیه‌کنندگی محمد احمدی است که از سال ۱۳۹۴ در انتظار اکران به سر می برد. فیلم ستاره بفروشی ندارد و یک درام تلخ خانوادگی است. احتمالا به همین دلیل هم اکران عمومی آن سه سال به طول انجامیده است.
هدایت هاشمی و الهام کردا در این فیلم نقش زن و شوهری را دارند که در آستانه میان‌سالگی برای ادامه مسیر زندگی با یکدیگر دچار مشکل می‌شوند.
فیلم در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در سه رشته نامزد دریافت جایزه بود: بهترین بازیگر نقش اول زن برای الهام کردا، بهترین موسیقی متن برای پیمان یزدانیان و بهترین تدوین برای سپیده عبدالوهاب.
بهناز جعفری،سپه‌راد فرزامی،رضا مرتضوی،پونه عبدالکریم‌زاده،مرتضی نسیم‌سبحان،رؤیا جاویدنیا،مهدی امیری،نیکی نصیریان و اسماعیل پوررضا دیگر بازیگران فیلم هستند.

من دیوانه نیستم

«من دیوانه نیستم» به کارگردانی علیرضا امینی نیز روایتگر زندگی چند بیمار روانی است که در آسایشگاهی در یک جنگل بستری هستند.
در این فیلم مجید صالحی، مهران احمدی، پژمان جمشیدی، محمدرضا هدایتی، برزو ارجمند، هادی کاظمی، دانیال مقدم، مهدی ماهانی، سیروس کهوری‌نژاد و محمدرضا داوودنژاد بازی داشته اند.
فیلم یک کمدی فانتزی است که زمستان سال 95 فیلمبرداری شد و به دلایلی اکران آن تا امروز به تعویق افتاد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید