Iranian Agriculture News Agency

معاون اول رئیس جمهوری:

بزودی همه شخصیت‌های نمادین کشور کنار هم قرار می‌گیرند

معاون اول رییس جمهور با انتقاد از کسانی که به دنبال تضعیف دولت در شرایط حساس کنونی هستند، گفت: امروز تضعیف دولت مترادف با تضعیف نظام و تضعیف نظام منجر به تضعیف امید مردم به آینده و نگرانی نسبت به افق‌های پیش روی جامعه می‌شود. این اتفاق خواست و برنامه اصلی دشمنان برای اجرایی کردن اقدامات خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران است.

بزودی همه شخصیت‌های نمادین کشور کنار هم قرار می‌گیرند

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، اسحاق جهانگیری در همایش روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع)‌ اظهار داشت: امروز کشور در شرایط خطیری قرار گرفته است اما این شرایط فلج کننده نیست، بلکه شرایط جدید، پیچیده و دشواری است و برای مواجهه با آن نیازمند درک صحیح مسائل و توجه به راهکارهای ابتکاری هستیم.

وی اضافه کرد: دشمنان علاوه بر نظام و دولت تلاش می کنند همه جریانات اثرگذار سیاسی مانند جریان اصلاح طلب که می توانند نقش موثری ایفا کنند و نیز همه شخصیت ها و سرمایه های نمادین موثر و مورد قبول مردم را بی خاصیت نشان داده و از این طریق به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه وظیفه دارند در این نبرد سیاسی و رسانه ای فعال شده و جامعه را نسبت به انگاره سازیهای نادرست آگاه کنند، تصریح کرد: امروز هنر دیپلماسی و هنر گفتگو باید خود را در عرصه داخلی و بین المللی نمایش دهد و به افکار عمومی تصویری صحیح از واقعیات ارایه کند.

وی با تاکید بر اینکه باید از همه سرمایه ها و ظرفیت های کشور استفاده شود، خاطر نشان کرد: اتحاد سیاسی جدی ضرورت امروز ماست. همه مسئولین عالی رتبه کشور باید نمایش بزرگی از اتحاد داخلی را به صحنه بیاورند. در همین راستا به فضل الهی در هفته های آینده شاهد بخشی از این نمایش خواهیم بود و جریانات و شخصیت های نمادین کشور در کنار هم قرار خواهند گرفت.

وی اهمیت نقش نخبگان و آگاه شدن آنها از شرایط کشور را یادآور شد و افزود: ما از هر راهکاری که بیانگر عزم ملی در داخل و در میان ایرانیان مقیم خارج به منظور تبدیل تهدید ها به فرصت حمایت می کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید