Iranian Agriculture News Agency

‍ بررسی فرصت‌ها و چالش‌های جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران

‍ بررسی فرصت‌ها و چالش‌های جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران

نشست تخصصی «جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» ساعت ۱۴، روز سه شنبه ۲مرداد برگزار می شود.

  به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی تئاتر دانشگاهی، نشست تخصصی «جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، فرصت‌ها و چالش‌ها» ساعت ۱۴، روز سه شنبه ۲مرداد ۱۳۹۷، با حضور دکتر کاظم نظری، عضو هیات داوران بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، حسین عبداللهی دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران و صابر سهرابی مؤلف کتاب «تاریخچه‌ جشنواره‌های تئاتر دانشجویی و دانشگاهی ایران» و جمعی از علاقه‌‌مندان این حوزه در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.  

در این نشست، ابتدا سهرابی تاریخچه جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران را به‌اختصار توضیح خواهد داد، سپس عبداللهی ساختار اجرایی جشنواره را با تمرکز بر سیاست گذاری‌ها و فرایندهای انتخاب آثار تشریح می‌کند. دکتر نظری نیز به واکاوی و تبیین فرصت‌ها و چالش‌های جشنواره مذکور در ابعاد و سطوح مختلف می‌پردازد. همچنین صورت‌بندی وجوه تمایز و تشابه فرصت‌ها و چالش‌های جشنواره با سایر جشنواره‌های دانشجویی از اهم مباحث مطرح در این نشست خواهد شد.  

یاد آور می شود این نشست در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطاتِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس؛ پایین تر از میدان ولیعصر، ابتدای خیابان دمشق، شماره۹ برگزار می شود. شرکت در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و در انتهای نشست به پرسش حضار و پاسخ سخنرانان تعلق خواهد گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید