Iranian Agriculture News Agency

فیلم‌های کوتاه هنروتجربه هفته دوم مرداد می آیند

فیلم‌های کوتاه هنروتجربه هفته دوم مرداد می آیند

مجموعه فیلم‌های کوتاه تابستانه هنروتجربه از هفته دوم مرداد اکران می‌شوند و به همین دلیل جلسه هم‌اندیشی با حضور کارگردان‌های این فیلم، کارگردان‌های اکران نوروز و مدیر سینمای هنر و تجربه برگزار شد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی هنروتجربه، با توجه به موفقیت اکران مجموعه فیلم‌های کوتاه نوروز، نشستی با حضور کارگردانان این فیلم‌ها به همراه کارگردانان فیلم‌های کوتاه برنامه تابستانه با حضور جعفرصانعی مقدم مدیرعامل سینمای هنر وتجربه و امیرحسین علم الهدی جلسه هم‌اندیشی برای تداوم موفقیت اکران مجموعه فیلم‌های کوتاه برگزار شد.

در این جلسه کاوه مظاهری کارگردان فیلم کوتاه «روتوش» و آرین وزیر دفتری کارگردان فیلم «هنوز نه» از تجارب اکران فیلم‌های کوتاه نوروز و کمپین فیلم کوتاه سخن گفتند و دلایل موفقیت‌های این فیلم‌ها را در اکران برشمردند. این فیلمسازان ضمن استقبال از نمایش فیلم‌های کوتاه در دوره جدید نمایش سینمای هنر و تجربه بر هم‌افزایی بین فیلم‌سازان، سینمای هنر و تجربه و نمایندگان و علاقمندان این نوع سینما در شهرهای مختلف تاکید کردند. مجموعه فیلم‌های کوتاه تابستانه فیلم کوتاه از هفته دوم مرداد ماه به اکران سراسری درخواهند آمد.

«سایه فیل» ساخته آرمان خوانساریان، «هشتک ساعت چهار» ساخته عاطفه محرابی، «تناوب» ساخته علی خوشدونی فراهانی، «سکوت» ساخته مشترک فرنوش صمدی و علی عسگری، «باران آهسته می‎بارد» ساخته سعید نجاتی و «مارلون» ساخته درناز حاجی‌ها فیلم‌هایی هستند که قرار است از هفته دوم مرداد به نمایش در آیند.    

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید