Iranian Agriculture News Agency

ثبت بیش از 680 فیلم در سایت جشنواره مقاومت

تاکنون و در فاصله سه هفته از انتشار فراخوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت؛ سینماگران داخلی و خارجی استقبال قابل توجهی از این رویداد سینمایی به عمل آوردند. به طوری که طی مدت دو هفته بالغ بر 680 سینماگر در سایت جشنواره ثبت نام کردند.

ثبت بیش از 680 فیلم در سایت جشنواره مقاومت

 

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، ناصر درخشان مدیر دبیرخانه و انتخاب و ارزشیابی این رویداد سینمایی  با اعلام این خبر، از ثبت 683 اثر تا تاریخ 27 تیرماه جاری در سایت جشنواره خبر داد.

او ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به فضای اطلاع‌رسانی از طریق رسانه ملی و جامعه‌های سینمایی این روند طی هفته‌های آتی افزایش بیشتری پیدا کند.

مدیردبیرخانه، انتخاب و ارزشیابی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با بیان اینکه این جشنواره امسال درآستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور سینماگران داخلی و خارجی در دو بخش اصلی «مسابقه سینمای ایران» و «مسابقه سینمای بین‌الملل» آذر ماه1397 برگزار خواهد شد خاطر نشان ساخت: این جشنواره در قالب بخش‌های مسابقه سینمای ایران شامل: فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های کوتاه داستانی، فیلم‌های مستند، بخش جلوه‌گاه نور، بخش روایت نو (مسابقه فیلمسازان اول) و مسابقه سینمای بین‌الملل شامل فیلم‌های سینمایی و کوتاه و مستند، جایزه عماد مغنیه را در بر می‌گیرد.

درخشان یادآور شد: مهلت دریافت آثار جشنواره تا اواسط مردادماه است و علاقمندان می‌توانند آثارشان را به نشانی دبیرخانه جشنواره و یا از طریق ثبت نام در سایت جشنواره ارائه دهند.

مهلت ارسال آثار  22 مرداد 1397 و 5 مهر 1397 زمان اعلام آثار پذیرفته شده است.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت آذر ماه سالجاری به دبیری محمد خزاعی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید