Iranian Agriculture News Agency

حمایت فراکسیون امید از مواضع رییس‌جمهوری درباره آمریکا

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در دیداری که صبح امروز با رئیس جمهوری داشتند، حمایت خود را از مواضع رئیس جمهوری در قبال آمریکا اعلام کردند.

حمایت فراکسیون امید از مواضع رییس‌جمهوری درباره آمریکا

به گزارش ایانا از ایسنا، یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید با بیان اینکه «این فراکسیون از مواضع روز گذشته رییس‌جمهور برای مقابله با تهدیدات بیگانگان بخصوص آمریکا حمایت می‌کند»، گفت: صحبت‌های رییس‌جمهور تجلی وحدت ایرانیان در مقابله با تهدیدهای بیگانگان است.

علی نجفی خوشرودی اظهار کرد: صبح امروز هیات رییسه فراکسیون امید در دیداری که با رییس‌جمهور داشتند، به صحبت‌های روز گذشته ایشان در حوزه مقابله با تهدیدهای بیگانگان بخصوص آمریکا اشاره‌ای داشته و از آن حمایت کردند.

وی با اشاره به حمایت فراکسیون امید از مواضع رییس‌جمهور،‌ گفت: فکر می‌کنم در شرایط فعلی باید صدای واحد از کشور در حوزه سیاست خارجی شنیده شود به همین دلیل ما از مواضع رییس‌جمهور حمایت می‌کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه صحبت‌های رییس‌جمهور را تجلی وحدت ایرانیان در مقابله با تهدیدات بیگانگان دانست و اظهار کرد: ممکن است ما در حوزه‌های مختلف سیاسی دارای دیدگاه‌های متفاوت باشیم اما لازم است در حوزه بین‌الملل و سیاست خارجی وحدت و یکصدایی داشته باشیم به همین دلیل صحبت‌های رییس‌جمهور تجلی صدای واحد همه ایرانیان در مقابله با تهدیدات ترامپ است.

وی افزود: رییس‌جمهور در جمع روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف سخنرانی کرد که این اقدام سمبلیک نشان دهنده اهمیت صحبت‌های ایشان است چون سفرا و روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور به عنوان اولین حلقه‌های مقابله با تهدیدات بیگانگان محسوب می‌شود که بیان این صحبت‌ها در جمع آنها معنای خاصی دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید