Iranian Agriculture News Agency

نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز امروز گشایش می یابد

دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز از افتتاح نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز در مجموعه تالارهای امام رضا (ع) اهواز خبر داد.

 نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز امروز گشایش می یابد
 

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز از گشایش نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز، امروز دوشنبه ١ مرداد ماه ساعت ١٧:٣٠ در مجموعه تالارهای امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز خبر داد.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: این مراسم با حضور مسئولان استانی، هنرمندان استانی و کشوری و مردم هنردوست استان در اهواز برگزار می‌شود.

چنانی در ادامه خاطر نشان کرد: پس از مراسم افتتاحیه، جشنواره با اجرای نمایش‌های عبور از باغ سرخ به کارگردانی فرشاد حیدری و ایوب پناهی از یاسوج، گزارش مرگبار از فصل سیاه به کارگردانی جواد صداقت و الهام ابنی از بوشهر و مرد نفتی زن نفتی به کارگردانی شیروان نصرالله‌پور کار خود را آغاز می‌کند.

دبیر نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز ضمن دعوت از اهالی فرهنگ و هنر استان به این مراسم، از مردم هنردوست استان خوزستان و علی‌الخصوص اهواز خواست جهت رونق بخشیدن به این رویداد بزرگ فرهنگی هنری استان در این جشنواره شرکت کنند.


 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید