Iranian Agriculture News Agency

نایب‌رئیس اتاق ایران خبر داد:

تشکیل کارگروه اقدام ویژه در اتاق ایران

ایانا- اقتصاد: افراد می‌توانند مهم‌ترین مشکلات و مسائل روز اقتصادی را که نیاز به اظهارنظر و رسیدگی سریع دارد، از طریق سامانه راه اندازی شده با اعضای کارگروه در میان بگذارند. پس از آن، هر موضوعی متناسب با رشته و حرفه تخصصی اعضا، به آنها محول می‌شود تا ظرف مدت 72 ساعت نظر کارشناسی خود را اعلام کنند.

تشکیل کارگروه اقدام ویژه در اتاق ایران

نایب‌رئیس اتاق ایران در سی و هشتمین نشست هیات نمایندگان از تشکیل کارگروه اقدام ویژه برای پرداختن به مشکلات اقتصادی کشور خبر داد و از اعضای هیات نمایندگان خواست مهم‌ترین مشکلات روز اقتصاد را در اختیار این کارگروه قرار دهند.

به گزارش ایانا به نقل از اتاق بازرگانی ایران، پدرام سلطانی با اعلام این خبر گفت: افراد می‌توانند مهم‌ترین مشکلات و مسائل روز اقتصادی را که نیاز به اظهارنظر و رسیدگی سریع دارد، از طریق سامانه راه اندازی شده با اعضای کارگروه در میان بگذارند. پس از آن، هر موضوعی متناسب با رشته و حرفه تخصصی اعضا، به آنها محول می‌شود تا ظرف مدت 72 ساعت نظر کارشناسی خود را اعلام کنند.

او ادامه داد: از آنجا که خطا در تصمیمات اقتصادی کشور افزایش پیدا کرده، هیات رئیسه اتاق ایران تصمیم گرفته است به صورت هفتگی مسائل اقتصادی را پایش و نسبت به پیگیری مسائل دارای اولویت اقدام کند. همزمان مکاتبه‌های رسمی به طور مداوم با وزرای اقتصادی و رئیس‌کل بانک مرکزی انجام می‌شود.

سلطانی در بخش دیگری از سخنان خود به ایجاد اتاق فکری متشکل از نخبگان تراز اول در حوزه‌های اقتصاد، حقوق و جامعه‌شناسی اشاره کرد و گفت: هدایت این اتاق فکر برعهده مسعود خوانساری است و هدف از ایجاد چنین اتاقی بررسی عمیق‌تر موضوعات اقتصادی کشور و یافتن راهکارها متناسب با مشکلات است.

اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از طریق آدرس req.chambertrust.ir می‌توانند به سامانه کارگروه اقدام ویژه مراجعه کنند. پیام‌گیر صوتی به شماره 02185732799 نیز برای ارتباط با این سامانه درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید