Iranian Agriculture News Agency

وزیر ارشاد:

لحظه‌های ناب زیارت از طریق عکس روایت می شود

 لحظه‌های ناب زیارت از طریق عکس روایت می شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عکس می‌تواند لحظه‌های ناب زیارت را روایت کند و فضای مجازی بستری است که می‌توان این لحظه‌ها را با دیگران به اشتراک گذاشت.
به گزارش ایانا، سید عباس صالحی در گفت‌وگو با روابط عمومی جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» با موضوع زیارت، درباره مقوله زیارت و وجوه مختلف آن اظهار کرد: زیارت با لحظه‌های نابی همراه است که در زندگی انسان وجود دارد. این لحظه‌ها که از روح برمی‌خیزد و بر جان می‌نشیند و در تن نمای آن پدیدار می‌شود، لحظه‌هایی است که می‌تواند برای دیگران هم تأثیرگذار و افق‌برانگیز باشد. عکس می‌تواند این لحظه‌های ناب را روایت کند و با دیگران به اشتراک بگذارد.
وی همچنین به ضرورت تولید محتوای رضوی در فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: فضای مجازی بستری است که می‌تواند برای تصویرسازی و تصویردهی از لحظه‌های ناب زیارت به کمک بیاید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: لحظه‌های ناب زیارت ممکن است ابتدا اختصاصی باشند اما وقتی در یک اشتراک عمومی قرار می‌گیرند، برای دیگران فرصتی می‌سازند که چگونه این لحظه‌های ناب را برای خودشان هم پدید بیاورند.
صالحی بیان کرد: هر مقدار که بتوانیم این لحظه‌های ناب را درست روایت کنیم، کمک می‌کنیم به اینکه بتوانیم لحظه‌های ناب را هم به وجود بیاوریم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید