Iranian Agriculture News Agency

در گفت‌وگو با ایانا:

266طرح کشاورزی متقاضی تسهیلات کارا به بانک‌ها معرفی شدند

معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از ارسال266طرح کشاورزی دارای مصوبه کمیته فنی متقاضی تسهیلات کارا به مبلغ 211میلیارد تومان به بانک‌ها خبر داد و گفت: استان تهران در پیگیری تسهیلات مشاغل روستایی وعشایری همچنان پیشتاز است.

266طرح کشاورزی متقاضی تسهیلات کارا به بانک‌ها معرفی شدند

مصطفی جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در تهران گفت: طرح های کشاورزی ثبت شده در سامانه کارا در بخش‌های دام باغبانی، صنایع، آبزیان، وزراعت که در بخش‌های تخصصی سازمان بررسی شده به 828میلیارد تومان می‌رسد.

جلیلی ادامه داد: 408میلیارد تومان نیز طرح مصوب آماده معرفی به بانک‌های عامل داریم که مصوبه کمیته فنی استان را دارد.

معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: از این میزان 97 میلیارد تومان طرح در بانک‌ها تصویب و 85 میلیارد تومان نیز منجر به عقد قرارداد شده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح‌های مصوب آماده انعقادقرارداد درشعب بانک‌ها حداکثر ظرف مدت یک هفته به مرحله انعقاد قرارداد برسند، گفت: 266 طرح کشاورزی دارای مصوبه کمیته فنی متقاضی تسهیلات کارا درمجموع تا این لحظه به مبلغ 211 میلیارد تومان به بانک‌ها ارسال شده است.

جلیلی با بیان اینکه بیشترین طرح‌های ارسالی طرح کارا متعلق به بانک کشاورزی است، افزود: 148 طرح به مبلغ 147 میلیارد تومان به بانک کشاورزی، 67طرح به مبلغ 21میلیارد و600 میلیون تومان به صندوق کارآفرینی امید، 34 طرح به مبلغ 16میلیارد و 400میلیون تومان به پست بانک و 17طرح به مبلغ 26میلیارد تومان به بانک توسعه تعاون به عنوان بانک‌های عامل ارسال شده است.

به گفته معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، از266طرح ارسالی به بانک‌های عامل، 100میلیارد تومان طرح توسط بانک بررسی شده اما 111میلیارد تومان طرح باقی مانده در بانک‌ها باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید