Iranian Agriculture News Agency

استاندار تهران:

ساعت کاری مردادماه هم از 6:30 صبح است

استاندار تهران ضمن اعلام صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با کاهش ساعت کاری ادارات، گفت: آغاز ساعت کاری ادارات از اول مرداد ۶:۳۰ دقیقه صبح است.

ساعت کاری مردادماه هم از 6:30 صبح است

به گزارش خبرگزاری ایانا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، محمدحسین مقیمی در جلسه شورای اداری استان با بیان راهکارهای صرفه‌جویی در مصرف برق ادارات، گفت: ما وقتی بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی ارسال می‌کنیم برایمان فرق نمی‌کند چه دستگاهی است و همه ارگان‌ها و سازمان‌ها باید دقت کنند کمبود مصرف برق محقق شود و به حداقل برسد.

استاندار تهران تصریح کرد: دغدغه ما تغییر ساعات اداری نبود بلکه پایین آوردن ساعت پیک مهمترین دلیل اعلام این تغییر ساعت بود. حدود ۴۰۰ مگاوات در استان و شهر تهران با تغییر ساعات کاری ادارات صرفه‌جویی شد و ما اعلام کردیم سازمان‌هایی که برق اضطراری در اختیار دارند از آن استفاده خواهند کرد.

وی افزود: ما به ۵۰ اکیپ ماموریت دادیم تا به تمام ادارات و ارگان‌ها سرکشی کنند و صرفه‌جویی مصرف در آن سازمان را به ما ارائه کنند. وقتی ما می‌گوییم خادم مردم هستیم باید واقعا آن را در عمل اجرا کنیم و صرفه‌جویی را به نحو احسن انجام دهیم و سیستم‌های سرمایشی که مصرف بالایی دارند را در زمان‌های غیرضرور خاموش کنیم.

مقیمی گفت: به احتمال زیاد از اول مرداد ساعت کار ادارات از ۶ و ۳۰ صبح آغاز خواهد شد؛ برای ما ساعت یک تا ۱۴ عصر مهم است و اگر در بقیه ساعت‌ها مصرف برق وجود داشته باشد، موردی ندارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید