Iranian Agriculture News Agency

مهلت ارسال طرح به جشنواره تئاتر خیابانی مریوان تمدید شد

 مهلت ارسال طرح به جشنواره تئاتر خیابانی مریوان تمدید شد
 
دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۰ مرداد سال جاری خبر داد.
 به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، جلال قلعه شاخانی با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در شهریور امسال اظهار کرد: مهلت ارسال لوح فشرده طرح های پذیرفته شده و لوح فشرده نمایش های کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان تا تاریخ ۱۰ مرداد تمدید شد.
وی با بیان اینکه این مهلت تمدید نخواهد شد، ادامه داد: آثاری که از تاریخ ١١ مرداد به بعد ارسال شوند از راه یافتن به جشنواره باز خواهند ماند.
دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان تاکید کرد: آثار متقاضی بنابر فراخوان منتشره نباید قبلا در هیچ یک از جشنواره های سراسری رقابتی شرکت کرده باشند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به مدارک لازم در این بخش عنوان کرد: افرادی که طرح آنها برای مرحله بازبینی پذیرفته شده است لازم است پنج حلقه لوح فشرده حاوی فیلم نمایش دارای کیفیت و در فرمت های معمول قابل پخش و یک حلقه لوح فشرده حاوی حداقل ٥ قطعه عکس با کیفیت از اجرای نمایش را در مهلت مقرر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
قلعه شاخانی خاطر نشان کرد: متقاضایان همچنین لازم است تائیدیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا انجمن هنرهای نمایشی استان مبنی بر اجرای عمومی و اسناد درج خبر اجرای عمومی در پرتال استانی ایران تئاتر برای آثار استان ها و تائیدیه کانون تئاتر خیابانی برای آثار تهران را به دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی مریوان ارسال کنند.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید