Iranian Agriculture News Agency

کیهان: آقای مطهری شما در کدام طرف هستید

این روزنامه نوشت: علی مطهری می‌گوید شورای نگهبان افراد حر و آزاده را رد صلاحیت می‌کند و صلاحیت افراد چاپلوس را تأیید می‌نماید!

کیهان: آقای مطهری شما در کدام طرف هستید

حال یک پرسش روشن باید از علی مطهری مطرح کرد و آن اینکه خود، طبق تقسیم‌بندی‌اش، جزو کدام گروه از نمایندگان می‌شود؟! آیا چاپلوس و فرصت‌طلب بوده که تأیید صلاحیت شده است؟ یا خود را حر و آزاده و منتقد می‌داند؛ که در این صورت دروغ آشکار و واضحی درباره رد صلاحیت افراد حر و آزاده و منتقد مطرح کرده است.

شاید هم حکایت علی مطهری شبیه حکایت همان آدم بلوف‌زنی است که ادعا کرده بود «داخل جنگل حرکت می‌کردم که ناگهان به یک شیر بزرگ برخورد کردم و شیر حمله کرد و من را خورد». به او گفتند «ولی تو که زنده‌ای؟» و طرف با خونسردی گفت «ای بابا... آخه این هم شد زندگی»؟!

یادآور می‌شود علی مطهری به اصرار احمدی‌نژاد در لیست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان قرار گرفت اما در اواخر دولت احمدی‌نژاد با او درگیر شد و سایر نمایندگان را وکیل‌الدوله جا می‌زد. او مدعی فراکسیون صدای ملت در مجلس بود. اما پس از تشکیل دولت روحانی، در عمل به یکی از وکیل‌الدوله‌های بارز در مجلس تبدیل شده، به نحوی که در بحبوحه سوء مدیریت شدید اقتصادی و انتقاد گسترده مردم، کمترین صدایی به انتقاد و سؤال و مطالبه از دولتمردان به آزادی بلند نمی‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید