Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد:

ثبت 828 میلیارد تومان تسهیلات سامانه کارا

این تسهیلات در بخش کشاورزی پرداخت شده است

مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، با بیان اینکه پرداخت تسهیلات نیازمند تغییر رویکرد است؛ از ثبت 828 میلیارد تومان تسهیلات سامانه کارا درحوزه کشاورزی استان تهران خبر داد.

ثبت 828 میلیارد تومان تسهیلات سامانه کارا

به گزارش خبرنگار ایانا در  تهران،  محمد خالدی، در چهارمین جلسه روند جذب تسهیلات در سامانه کارا سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اظهار کرد: باید در بحث اعطای تسهیلات تغییر نگاه و رویکرد داشته باشیم؛ سال‌هاست که در بحث کشاورزی تاکید ما بر تولید بوده است اما در سایر زنجیره‌ها و یا فضای کسب و کار چندان درگیر نبوده‌ایم.

مدیر کل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در بحث اعطای تسهیلات باید تغییر نگاه و رویکرد داشته باشیم، گفت: سال هاست که در بحث کشاورزی تاکید ما بر تولید بوده است اما در سایر زنجیره ها و یا فضای کسب و کار چندان درگیر نبوده ایم.

خالدی اضافه کرد: اشتغال نتیجه سرمایه‌گذاری است و زمانی‌که سرمایه‌گذار با مشکلات عدیده‌ای در زمینه کسب و کار مواجه است تمایلی به سرمایه‌گذاری ندارد در نتیجه اشتغالی هم صورت نمی‌گیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه تعامل خوبی با حوزه کشاورزی وجود دارد، افزود: از 15 هزار واحد خدماتی- تولیداتی استان تهران حدود 900واحد یعنی کمتر از ده درصد آنها نیمه فعال است که مدیران شهرستان این واحدهای راکد را تعیین تکلیف کنند.

او فعال سازی این واحدها را نماد بارز اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد و گفت: طرح‌هایی مثل یک گاوداری در پاکدشت که 5سال راکد مانده باید پیگیر باشیم تا وضعیت طرح‌های افتصادی رونق بگیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید