Iranian Agriculture News Agency

ایانا گزارش می‌دهد

پخش سریال «پدر» به تعویق افتاد

پخش سریال «پدر» دو روز به تعویق افتاد.

پخش سریال «پدر» به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری ایانا، در حالی که سازندگان سریال از آغاز پخش مجموعه تلویزیونی «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی از شنبه شب 23 تیر خبر داده بودند، شبکه دوم سیما پخش این سریال را تا دوشنبه شب به تعویق انداخت. بر اساس کنداکتور شبکه دو، امشب و فردا شب دو قسمت آخر سریال کره‌ای «بخش قلب» ساعت 21:30 روی آنتن خواهد رفت و از دوشنبه 25 تیر سریال «پدر» آغاز می‌شود. این سریال جمعه‌ها پخش ندارد و پنجشنبه شب نیز خلاصه‌ای از قسمتهای پخش شده در طول هفته روی آنتن خواهد رفت.

«پدر» که با طرح و فیلمنامه ای از عنقا در زمستان سال گذشته کلید خورد، بنا بود در ماه مبارک رمضان به عنوان سریال ویژه شبکه دو روی آنتن برود اما با تغییرات کنداکتور این شبکه پیش از رمضان، در نوبت نمایش ماند.

ساخت این سریال که بنا بود در ماه مبارک رمضان در 30 قسمت 30 تا 32 دقیقه ای روی آنتن برود، پس از منتفی شدن پخش رمضانی، بدون عجله پیگیری شد و اکنون 30 قسمت 45 دقیقه ای دارد.

علیرضا قربانی خواننده تیتراژ «پدر» است و مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ریحانه پارسا، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سیدحسام میثاق و بیژن امکانیان بازیگران آن هستند.

علیرضا قربانی قطعه «لیلا» را برای «پدر» خواند

 علیرضا قربانی که خوانندگی تیتراژ سریال «پدر» به تهیه کنندگی حامد عنقا را برعهده دارد، قطعه جدیدی را برای این سریال اجرا کرد. این قطعه «لیلا» نام دارد و با شعری از اهورا ایمان و آهنگسازی ستار اورکی تولید شده است؛ همان ترکیبی که تیتراژ پایانی سریال را نیز کار کرده اند و هر دو اثر همزمان در سریال استفاده و منتشر خواهند شد.این قطعه کار متفاوتی از علیرضا قربانی خواهد بود که با حضور نوازندگان حرفه ای و طراز اول ضبط شده و تنظیم آن را نیز ستار اورکی برعهده دارد. ضمن اینکه قربانی همزمان دو قطعه آوازی از شاعران بزرگ ایران را برای سریال ضبط کرده است.در تولید قطعه «لیلا» حمید اسفندیاری از ناشران صاحب نام و موثر عرصه موسیقی سنتی حامد عنقا را به عنوان مشاور همراهی می کند.علیرضا قربانی در همکاری های قبلی خود با عنقا نه تنها خوانندگی سریال «تنهایی لیلا» نوشته وی را برعهده داشت بلکه با حضور در مراسم رونمایی سامانه کنسرت آنلاین کشور با طراحی، مدیریت و توسعه عنقا، اولین خواننده ای بود که با این سامانه همکاری و قطعاتی منتخب از آلبوم «سودایی» را اجرا کرد.

برخی دیگر از عوامل اصلی این سریال عبارتند از طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا، همکار نویسنده: سیدحسین امیرجهانی، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، تدوین: امیرشیبان خاقانی، طراح صحنه و لباس: محسن شریفی، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، موسیقی: ستار اورکی، صدابردار: امیر حاتمی، مدیرتولید: افشین قلی پور، مدیر برنامه ریزی: امیر سلیمانی، دستیار اول کارگردان: مجید مافی، منشی صحنه: مهین شهبازی،  مدیر تدارکات: شهرام اسلامی، عکاس: محمد دارایی، تصویربردار: سامان عمارفطرت، دستیار دوم کارگردان: علیرضا رمضانی و ... .

 

حجم ویدیو: 10.06M | مدت زمان ویدیو: 00:02:12
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید