Iranian Agriculture News Agency

در گفت‌وگو با ایانا مطرح شد:

نظام‌مهندسی بازویی توانمند برای فعالیت‌های کشاورزی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: با شکل‌گیری نظام‌مهندسی با پشتوانه قوی‌تر از گذشته، بازویی توانمند در کنار بخش کشاورزی برای فعالیت‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

نظام‌مهندسی بازویی توانمند برای فعالیت‌های کشاورزی است

محمدمهدی قاسمی در حاشیه برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای استانی نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس به خبرنگار ایانا گفت: حضور دانش‌آموختگان کشاورزی در این انتخابات نسبت به چند سال اخیر پرشور و کم‌نظیر است و مشارکت این جمعیت بالای دانش‌آموختگان در این انتخابات باهدف رقم زدن تشکل قوی‌تر از گذشته،امری میمون و مبارک برای بخش کشاورزی است.

قاسمی، اینکه  از اهداف عالی دولت تدبیر و امید و به‌تبع آن، در رأس اهداف سازمان جهاد کشاورزی فارس علمی، فنی و مهندسی نمودن کشاورزی است، افزود: همان‌گونه که اشاره کردم، این حضور پرشور نشانگر شکل‌گیری تشکل بسیار قوی‌تر از گذشته و نقش‌آفرینی در جهت رسیدن به این هدف مهم است.

او بابیان اینکه نظام‌مهندسی درزمینهٔ مشارکت دادن  مهندسان کشاورزی در همه زیر بخش‌ها قدم می‌بردارد، افزود: در واگذاری امور به بخش خصوصی، نظام‌مهندسی با ساماندهی و پیگیری مباحث علمی بخش اجرایی را یاری می‌کند.

قاسمی، اجرایی و عملیاتی کردن  نظارت بر کشت و کار، ساماندهی بازارها، به‌کارگیری دستگاه‌های نوین و مکانیزه در مزارع، افزایش بهره‌وری در امورات مختلف و زیر بخش‌ها را از دیگر وظایف نظام‌مهندسی در کنار بخش کشاورزی دانست.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید