Iranian Agriculture News Agency

امام جمعه موقت تهران از تغییر رییس کل بانک مرکزی خبرداد!

رئیسی برای استقلال بانک مرکزی انتخاب کنید

پیشنهادهای ابوترابی فرد به رییس جمهور

رئیسی برای استقلال بانک مرکزی انتخاب کنید

امام جمعه موقت تهران، گفت: راه نجات کشور این است که دولت دست خود را به سوی بانک مرکزی دراز نکند و پیشنهاد من به رییس جمهوری این است که در آستانه تغییر رییس کل بانک مرکزی، برای استقلال بانک مرکزی نیز اقدام کند.

به گزارش ایانا، حجت الاسلام «محمدحسن ابوترابی فرد» در خطبه های دوم نماز جمعه تهران اظهار داشت: رییس کلی که مورد تایید دیگر روسای قوا و چهره های هوشمند اقتصادی ومدیران لایق پولی کشور باشد را انتخاب و با استقلال و مدیریت مبتنی بر دانش، سیاست های پولی و ارزی کشور را تنظیم و نظارت کنید.

وی ادامه داد: تا زمانی که بانک مرکزی به عنوان صندوقی برای تامین هزینه های دولت و کشور ایفای نقش می کند، مشکلات اقتصادی و تورم، مدیریت و حل نخواهد شد.

ابوترابی فرد، خطاب به مدیران و مسئولان کشور افزود: اگر مدیریت کشور با دانش، حوزه و دانشگاه گره نخورد، حرکت پرشتاب ملت با دشواری های جدی روبه رو خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: باید به اهل فکر و دانش رجوع کرد و اقدامات اقتصادی دولت را چهره های فاخر صاحب فکر و تجربه و آشنا با مسائل اقتصادی کشور تبیین کنند.

ابوترابی فرد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه همیشه نیازمند وحدت بوده ایم و خواهیم بود، گفت: قرآن به چنگ زدن به ریسمان خداوند تاکید داشته و باید جامعه اسلامی در کنار هم و متحد باشند.

ابوترابی فرد افزود: باید برای خلق اجماع تلاش کرد و در زیر خیمه ای که عمود اقتدار آن رهبر معظم انقلاب اسلامی است با وحدت کلمه و اجماع قدم برداشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید