Iranian Agriculture News Agency

علی اکبر ولایتی دوباره به دیدار پوتین رفت

سفر هم‌زمان ولایتی و نتانیاهو به مسکو

ولایتی: نتانیاهو دوره‌‌گرد است و کسی به حرف‌های او اهمیت نمی‌دهد

علی‌ اکبر ولایتی مشاور امور بین ‌الملل مقام معظم رهبری، امروز ( چهارشنبه ) در راس هیاتی عالی‌رتبه وارد مسکو پایتخت روسیه شد.

سفر هم‌زمان ولایتی و نتانیاهو به مسکو

به گزارش گروه سیاسی ایانا، ولایتی طبق برنامه اعلام شده قرار است در این سفر با مقامات بلند پایه روسیه از جمله ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دیدار و گفت و گو کند. 

سخنرانی در باشگاه والدای و ملاقات با برخی وزرای روس از دیگر برنامه‌‌های سفر سه روزه ولایتی به روسیه است.

پیش از این بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه ایران با اشاره به تشریح دیدگاه‌ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران برای سایر کشورها پس از خروج آمریکا از برجام تصریح کرد: پس از خطای راهبردی ترامپ و خروج از معاهده چندجانبه بین‌المللی برجام، جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفت با اعزام تعدادی از فرستادگان ویژه که حامل پیام مقامات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران هستند، دیدگاه‌ها و مواضع کشورمان را در قبال این رفتار خودخواهانه و خلاف موازین بین‌المللی آمریکا برای سایر کشورها تشریح کند.

همچنین علی اکبر ولایتی با اشاره به سفر بنیامین نتانیاهو و دیدار آتی وی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفت: ایشان آدم دوره گردی است که هر روز به یک نقطه از جهان سفر می‌کند اظهارات بی‌مبنا و بی‌منطقی مطرح می‌کند و کسی به حرف‌های او اهمیتی نمی‌دهد.

علی‌اکبر ولایتی در حالی با پیام مقامات عالی‌رتبه ایران راهی مسکو شده که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل نیز در پی دیدار شب گذشته با الکساندر لاورنتیف، نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در قدس امروز راهی مسکو می‌شود.

علی اکبر ولایتی به تازگی نیز از روسیه دیدار کرده بود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید