Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مطرح کرد؛

خانه‌تکانی، آمارهای "تولید" در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روی کاغذ آمارهایی از تولید داریم که در مزرعه و میدان تولید واقعی نیستند و باید همه این آمارها با این خانه‌تکانی، به‌روز شوند.

خانه‌تکانی، آمارهای "تولید" در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار ایانا در یاسوج، الیاس تاج‌الدینی در نشست شورای اداری سازمان جهاد کشاورزی گفت: در این سازمان هیچ مصوبه صوری و کم‌اهمیت نداریم و هر تصمیمی که در این سطح گرفته می‌شود بدون شک باید اجرایی شود.

تاج‌الدینی از مدیران شهرستانی خود خواست تا وقت بیشتری بگذارند تا کارها نتیجه بگیرند چراکه مدیر در یک شهرستان همان نقشی را دارد که رئیس سازمان دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سرمایه‌گذاری نیاز اصلی بخش کشاورزی است و باید برای آن برنامه داشته باشیم.

به گفته الیاسی، در بسیاری از بخش‌ها از دام و طیور تا شیلات و صنایع مجوزهای زیادی در این چند دهه صادرشده که تعداد زیادی از آن‌ها صوری و کاغذی هستند و هیچ‌گاه به تولید نرسیدند و عزمی برای به تولید رساندن آن‌ها نیز از سوی صاحبان این مجوزها نیست. بنابراین لازم است تا این مجوزها ابتدا شناسایی شوند و بعد اگر امکان فعالیت آن‌ها نیست لغو مجوز شوند تا فرصت به آن‌هایی که این‌کاره و اهل تولید هستند برسد؛ چراکه در برخی شاخه‌ها به لحاظ صدور مجوز، اشباع هم هستیم اما در واقعیت تولیدی در کار نیست.

تاج‌الدینی از مدیرانش خواست تا به‌گونه‌ای مدیریت کنند که اتاق رئیس سازمان جهاد کشاورزی جز در موارد کلان و عام‌المنفعه، ارباب‌رجوع دیگری نداشته باشد.

قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد میز خدمت را فرصت مناسبی برای ساماندهی ارباب‌رجوع و پیگیری امورات آن‌ها دانست و گفت که برای ایجاد این فرهنگ و نهایتاً انجام کارهای ارباب‌رجوعان انتظار می‌رود که خود مردم نیز با این سیاست کاری کنار بیایند و همکاری کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید