Iranian Agriculture News Agency

رییس پلیس راه کشور:

اعزام کمیته ویژه پلیس برای بررسی حادثه سنندج

رییس پلیس راه کشور از اعزام تیم بررسی و بازرسی فنی پلیس برای بررسی علت حادثه‌ی تصادف عازم سنندج شدند.

اعزام کمیته ویژه پلیس برای بررسی حادثه سنندج

به گزارش خبرگزاری ایانا به نقل از پایگاه خبری پلیس، به گفته سردار محمدحسین حمیدی کمیته ویژه فنی در محل حادثه با حضور معاون هماهنگی و‌ مسوول بازرسی پلیس راه و معاون هماهنگی و‌ مسوول بازرسی پلیس راهور در حال بررسی علت حادثه هستند.

او با بیان جزییات حادثه برخورد تانکرحامل مواد خطرناک با اتوبوس در سنندج گفت: حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه یک دستگاه اتوبوس مسافربری در حاشیه پایانه شهر سنندج در حال مسافرگیری بود که ناگهان یک دستگاه تانکر حامل موادخطرناک از پشت سر با اتوبوس برخورد کرده است. متاسفانه این تصادف منجر به آتش گرفتن اتوبوس و مرگ ۱۱ تن و مجروح شدن ۶ تن شد.
او ادامه داد: در حال حاضر کمیته ویژه فنی در محل حادثه با حضور معاون هماهنگی و‌ مسوول بازرسی پلیس راه و معاون هماهنگی و‌ مسوول بازرسی پلیس راهور در حال بررسی علت حادثه هستند. موضوع نقص فنی وسیله نقلیه و سهم تمامی شرکت های مرتبط در این مورد در دست بررسی است و‌نتایج آن متعاقبا اعلام می شود.
به گفته رییس پلیس راه، در مبادی مربوطه همانند کمیسیون ایمنی راهها و‌ کمیسیون عمران مجلس جلسات ویژه برای این موضوع برگزار می شود. هرچند پیش از این واضح است که منطقه‌ی حادثه جزء مناطق حادثه خیز در شهر سنندج است که همکاران ما بارها به مسئولان منطقه تذکرات لازم را داده بودند.
وی گفت:طبق قانون، رانندگی بیش از ۹ ساعت توسط رانندگان وسایل نقلیه عمومی ممنوع است و تانکرهای حامل مواد خطرناک نیز اگر سامانه نظارتی آنلاین نداشته باشند اجازه تردد شبانه ندارند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید