Iranian Agriculture News Agency

سازمان ملل خواهان لغو تصمیم جدید تل‌آویو علیه غزه شد

هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل درروند صلح خاورمیانه از مقامات رژیم اشغالگر قدس خواست تصمیم خود مبنی بر ممانعت از واردات کالا به نوار غزه از گذرگاه کرم ابوسالم را لغو کنند.

سازمان ملل خواهان لغو تصمیم جدید تل‌آویو علیه غزه شد

به گزارش ایانا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نیکلای ملادینوف هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل درروند صلح خاورمیانه در بیانیه‌ای تصریح کرد که نسبت به نتایج تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر ممانعت از واردات کالا به نوار غزه از گذرگاه کرم ابوسالم احساس نگرانی کرده و خواهان لغو آن است.

دولت رژیم صهیونیستی روز دوشنبه واردات کالا به نوار غزه از طریق گذرگاه تجاری کرم ابو سالم و یا صادرات کالا از این منطقه به خارج را ممنوع اعلام کرد.

این تصمیم شامل ممنوعیت واردات کالا به غزه و بالعکس صادرات کالاهای این منطقه است و مسافت مجاز برای ماهیگیری فلسطینیان نیز از ۹ مایل به ۶ مایل کاهش خواهد یافت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر تهدید کرده بود که اگر ارسال بالون‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی متوقف نشود، دولت رژیم صهیونیستی مجازات‌های سنگین‌تری را بر غزه اعمال می‌کند.

ارسال بادبادک‌ها و بالون‌های آتش‌زا یکی از شیوه‌های مقاومتی ابتکاری جوانان فلسطینی در نوار مرزی غزه در برابر حملات و تجاوزت ارتش صهیونیستی علیه شرکت‌کنندگان در تظاهرات مسالمت‌آمیز بازگشت است که تاکنون ۱۴۴ نفر طی آن به شهادت رسیده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی به‌شدت از این شیوه ابتکاری فلسطینیان به وحشت افتاده است و باوجود برگزاری نشست‌های متعدد برای بررسی این پدیده جدید، تاکنون نتوانسته هیچ راه‌حلی برای آن پیدا کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید