Iranian Agriculture News Agency

یک منبع آگاه در گفت‌و‌گو با ایانا:

بازدید بازرسان انرژی اتمی از دانشگاه جدید نیست

این بحث به دلالیل سیاسی اکنون مطرح شده است

چند روز پیش بسیج هشت دانشگاه نامه‌ای در اعتراض به بازدید بازرسان سازمان انرژی اتمی از دانشگاه علم و صنعت منتشر کردند اما هیچ مقامی در این باره اظهار نظر نمی‌کند. یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایانا «بی‌سابقه بودن» این بازدید را تایید کرده اما معتقد است طرح چنین بحثی، به صلاح هیچ‌کس نیست.

بازدید بازرسان انرژی اتمی از دانشگاه جدید نیست

یک منبع آگاه در گفت‌و‌گو با گروه اجتماعی ایانا گفت: «خبر بازدید بازرسان انرژی اتمی از دانشگاه علم و صنعت مربوط به خیلی وقت پیش است و هم‌اکنون بسیج اساتید به دلایل سیاسی این بحث را مطرح کرده است.»

او افزود: «رسانه‌های جریان اصلی و وزارت علوم به دلیل شرایط سیاسی کشور در این مورد اطلاع‌رسانی نمی‌کنند و مطرح‌کنندگان این بحث نیز اهداف خاصی دارند که تحقق آن به صلاح هیچ‌کس نیست.»

این مقام مطلع اگرچه حاضر نشد تا اطلاع دقیق‌تری از محل‌ بازدید بازرسان و زمان مشخص آن در اختیار ایانا بگذارد اما «بی‌سابقه بودن» این اقدام را تایید کرد.

همچنین پورتال وزارت علوم و تحقیقات فناوری که به صورت روزانه خبرهای مرتبط با این وزرات‌خانه را در بخش رسانه‌ای خود پوشش می دهد، هیچ خبر مرتبط با موضوع حضور بازرسان سازمان انرژی اتمی در دانشگاه علم و صنعت را منتشر نکرده است.  

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید