Iranian Agriculture News Agency

مولاوردی :

دولت پیگیر پرونده دانشجویان دستگیر شده در اعتراضات است

اعضای دولت پیگیری‌های خود را درباره پرونده دانشجویان دستگیر شده در اعتراضات دی ماه پارسال انجام داده‌اند و منتظر نتیجه هستیم.

دولت پیگیر پرونده دانشجویان دستگیر شده در اعتراضات است

دستیار ویژه رییس‌جمهور در حقوق شهروندی، برخی اخبار مبنی بر پیگیری نکردن پرونده دانشجویان دستگیر شده در اعتراضات دی ماه 96 را رد کرد و گفت:اعضای  دولت پیگیری‌های خود را انجام دادند و منتظریم تا در تجدیدنظرها نتیجه پیگیری‌ها را ببینیم.

شهیندوخت مولاوردی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: هنوز پیگیری‌های ما به نتیجه نرسیده است؛ تازه مرحله بدوی گذشته است، اعتراض‌ها اعلام شده و امیدواریم نتیجه پیگیری‌های را در دادگاه‌های تجدیدنظر ببینیم.

او از پیگیری‌های دولت در رابطه با موضوع آب شهرهای جنوبی ایران نیز خبر داد و گفت: از آنجایی که این حوزه متولیان خاص خودش را دارد اگر نیاز به پیگیری جداگانه باشد، ما پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم اما می‌دانیم که در جای خودش توسط وزارت نیرو و سایر وزارتخانه‌هایی که در این زمینه وظیفه دارند پیگیری‌ها صورت می‌گیرد.

مولاوردی در ارتباط با آخرین فعالیت‌های حوزه حقوق شهروندی، گفت: سندهای متعددی در رابطه با منشور حقوق شهروندی تنظیم شده که هنوز ابلاغ نشده است. تا کنون شش سند و سازوکارهای اجرای منشور که در خود منشور پیش‌بینی شده است به مرحله نهایی رسیده‌اند. منتظریم تا رییس‌جمهور آن‌ها را تایید کند تا بتوانیم همه آن‌ها را با هم منتشر کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید