Iranian Agriculture News Agency

اولین اکران مردمی «سریک»، شنبه

اولین اکران مردمی «سریک»، شنبه

اولین اکران مردمی «سریک» فردا در پردیس کورش برگزار خواهد شد.

به گزارش ایانا،اولین اکران مردمی «سریک» با حضور سردار آزمون و بهاره افشاری شنبه ۱۶ تیر ساعت 20 در پردیس کورش برگزار خواهد شد.افشاری در اولین تجربه فیلمسازی اش مستند «سریک» را درباره اسبی از ن‍ژاد ترکمن سال گذشته جلوی دوربین برد و به موازات آن بخش‌هایی از زندگی شخصی و ارتباط عاطفی سردار آزمون با اسبش را نیز به تصویر کشیده  است.این اسب همان اسبی است که سردار آزمون به انگیزه آن هفته ها در کورس های سوارکاری حاضر می شود و تعصب زیادی روی آن دارد. چندی قبل با آغاز جام جهانی 2018 روسیه فوتبال، بهاره افشاری راهی روسیه شده بود تا سکانس پایانی این فیلم را تصویربرداری کند.

عملکرد سردار آزمون در جام جهانی امسال با انتقادات زیادی همراه شدهبود؛ تا جایی که بسیاری از کاربران فضای مجازی با حمله به صفحه شخصی او در اینستاگرام به این بازیگر تاختند و زمینه ساز خداحافظی زودهنگام او از تیم می شدند. حال باید دید این اتفاقات تاثیرات منفی خود را در فروش این فیلم در جریان اکران محدودش خواهد داشت یا خیر.

این فیلم از فردا در گروه هنر  و تجربه روی پرده خواهد رفت.

عوامل مستند بلند «سریک» عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: بهاره افشاری، نویسنده: علی شمس، مدیر فیلمبرداری: ایمان سرمستی، مسعود مسجدی، فیلمبرداران: محسن نجفی، علی قلندریان، سینا کاظمی، مجتبی اعظم پور، داوود بازرگانی، منوچهر حمید پور، صدابرداران: میثم یاردیلو، احسان نوبخت، صداگذار: محمود موسوی نژاد، تدوین: امیر حسین سیاح، عکاسان: میلاد پیامی، حسن هندی، سمیرا بختیاری، گریم: مهیاد میمی.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید