Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل تاکسیرانی اعلام کرد:

حذف پراید از سرویس مدارس تا ۲ سال آینده

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره ابلاغیع وزارت کشور مبنی بر حفظ ایمنی داشن‌آموزان گفت: پراید در سال‌های گذشته مبنای ارائه‌ خدمات بود به همین علت نمی‌توانیم به یکباره خدمات این خودرو را حذف کرده و دچار خدشه کنیم به همین دلیل طبق توافق با آموزش و پرورش "حذف پراید" از سیستم سرویس مدرسه در فرآیند دو تا سه ساله رخ می‌دهد تا به مرور پراید در سرویس مدرسه کمتر استفاده و در نهایت از ناوگان سرویس مدارس حذف شود.

حذف پراید از سرویس مدارس تا ۲ سال آینده

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی تاکسیرانی، علیرضا قنادان با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام رانندگان سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید گفت: پس از ابلاغیه وزارت کشور، تمامی پیمانکاران سرویس مدارس متقاضی ملزم به ارائه‌ پروانه فعالیت خود که از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شدند . در شهر تهران نیز سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران متولی ساماندهی سرویس‌های مدارس است که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای هفته جاری پیمانکاران و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر هماهنگی امور اداری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان این‌که از یک ماه دیگر نیز فراخوان ثبت نام رانندگان و رانندگان سرویس مدارس صادر می‌شود، اظهار کرد: قطعا امسال با همکاری و هماهنگی بیشتر و بهتر که بین شهرداری، سازمان تاکسیرانی و آموزش و پرورش انجام شده اولیای دانش آموزان با آسودگی و خیال راحت‌تری خدمات دریافت می‌کنند.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران، در ابلاغیه وزارت کشور در مورد سرویس مدارس مشخصا در یک بند به صورت واضح و صریح قید شده است که پیمانکاران و رانندگان بدون مجوز که در ناوگان سرویس مدارس کار می‌کنند مرتکب جرائم کیفری شده و می‌بایست تحت پیگیری قرار گیرند ، به همین دلیل نظارت خود را در بعد ثبت نام و بعد از آن در مرحله‌ی اجرا دو چندان خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که نظارت سخت‌گیرانه‌تری در مورد سرویس مدارس انجام می‌گیرد، گفت: در سال جاری 16 خودرو در قالب سرویس مدرسه ساماندهی شدند، اما این در حالی بود که بسیاری از مدارس با خروج از ضوابط با خودرو و پیمانکار غیرمجاز همکاری می‌کردند که خوشبختانه براساس ابلاغیه وزارت کشور این مساله کاهش خواهد یافت و به نظر می‌رسد امسال 20 تا 25 هزار خودرو در قالب سرویس مدرسه ساماندهی شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید