Iranian Agriculture News Agency

تغییر ساعات بانکها تا پایان تیرماه

6 تا 14

به دنبال ابلاغیه استاندار تهران، بانک مرکزی طی نامه‌ای از بانک‌ها خواسته تا زمان کاری خود را با زمان اعلامی هماهنگ کنند. از این‌ رو از شنبه تمامی بانک‌های دولتی از ساعت شش تا ۱۴ آماده ارائه خدمات خواهند بود.

 6 تا 14

به دنبال ابلاغیه استانداری تهران برای تغییر ساعت کاری سازمان‌ها، نظام بانکی نیز ساعت کاری خود را تا پایان تیرماه به ۶ تا ۱۴ تغییر داد.

به گزارش ایانا، در روزهای گذشته با افزایش دما و به طور طبیعی افزایش مصرف انرژی، استانداری تهران طی بخشنامه‌ای به سازمان‌ها و دستگاه‌ها اعلام کرد که ساعت کاری خود را به شش تا ۱۴ تغییر دهند. براین اساس با توجه به تغییراتی که در ساعت کاری سازمان‌ها ایجاد شده است، آخرین خبرها از این حکایت دارد که بانک مرکزی از بانک‌ها خواسته تا با این تغییرات همراه شوند.

به دنبال ابلاغیه استاندار تهران، بانک مرکزی طی نامه‌ای از بانک‌ها خواسته تا زمان کاری خود را با زمان اعلامی هماهنگ کنند. از این‌ رو از شنبه تمامی بانک‌های دولتی و خصوصی از ساعت شش تا ۱۴ آماده ارائه خدمات خواهند بود که البته ممکن است برخی بانک‌های خصوصی باجه‌های خود را برای ارائه خدمات بیشتر تا ساعت بالاتر باز نگه دارند که آن نیز هماهنگ خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید