Iranian Agriculture News Agency

یک مسئول محلی خبر داد:

استقرار میز خدمت در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی، از استقرار میز خدمت در این سازمان خبر داد.

استقرار میز خدمت در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام،  رضا درویشی گفت: براساس بخشنامه ریاست جمهوری، مبنی بر راه‌اندازی میز خدمت در سازمان‌هـای دولتی و نهـادهای عمـومی غیردولتـی، از ابتدای تیـرماه سال جاری ارائه خدمت به ارباب رجوع در محل میز خدمت انجام خواهد شد.

درویشی افزود: رعایت حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، کاهش زمان انتظار و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعه کنندگان را از جمله اهداف این طرح است، کارشناسان حاضر در پای میز خدمت، با دریافت مستندات لازم از ارباب رجوع موارد را از طریق کارشناس بخش مربوطه پیگیری می‌­کنند.

درویشی با تاکید بر اینکه به امور مراجعه کنندگان باید در محل میز خدمت رسیدگی شود، اظهار کرد: بر طبق این بخشنامه ارجاع مراجعان به واحدهای سازمانی ممنوع بوده و به منظور جلوگیری از سرگردانی و مراجعات مکرر جامعه هدف، به ارباب رجوع باید در یک محل خاص پاسخ لازم داده شود.

او خاطرنشان کرد: اضافه کرد: زمـان صدور پاسخ نهـایی خدمت هنگـام پذیـرش درخـواست و دریـافت مدارک ارباب رجوع توسط کارشناس مربوطه در قالب رسید به وی اعلام خواهد شد.

درویشی بیان کرد: به منظور دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات اجرائی و ارائه خدمات موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع، این طرح در طبقه همکف ساختمان ادارات شهرستان‌ها و ساختمان‌های شماره 1 (ایلام- خیابان آیت الله حیدری) و شماره 2 (ایلام- بلوار جنوبی امام (ره)) سازمان جهاد کشاورزی استان استقرار یافت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید