Iranian Agriculture News Agency

حضور 16 شرکت خارجی در همایش بین‌المللی پرورش ماهی در قفس

ایانا-کشاورزی: همایش بین‌المللی پرورش ماهی در قفس با حضور 16 شرکت از کشورهای فرانسه، ایتالیا، ترکیه، استرالیا، نروژ، ژاپن، مالزی و دانمارک با هدف بهره‌گیری از دانش و تجربه کشورهای صاحب‌نام و پیشرو در این صنعت و به‌منظور افزایش و جذب همکاری این شرکت‌ها در زمینه‌های ساخت و راه‌اندازی قفس، تکنولوژی‌های مرتبط با پرورش ماهی در قفس، تولید بچه‌ماهی و خوراک و... در حال برگزاری است.

حضور 16 شرکت خارجی در همایش بین‌المللی پرورش ماهی در قفس

همایش بین‌المللی پرورش ماهی در قفس با حضور شرکت‌های خارجی و داخلی و رئیس و معاونان سازمان شیلات، رئیس مؤسسه علوم تحقیقات، مدیرکل‌های سازمان شیلات و بسیاری از مدیران شیلات و استان‌ها در اتاق بازرگانی واقع در تهران در حال برگزاری است.

به گزارش ایانا، این همایش بین‌المللی با حضور 16 شرکت از کشورهای فرانسه، ایتالیا، ترکیه، استرالیا، نروژ، ژاپن، مالزی و دانمارک با هدف بهره‌گیری از دانش و تجربه کشورهای صاحب‌نام و پیشرو در این صنعت و به‌منظور افزایش و جذب همکاری این شرکت‌ها در زمینه‌های ساخت و راه‌اندازی قفس، تکنولوژی‌های مرتبط با پرورش ماهی در قفس، تولید بچه‌ماهی و خوراک و... در حال برگزاری است.

محمدابراهیم اسماعیلی، مسئول برگزاری همایش بین‌المللی پرورش ماهی در قفس هدف از برگزاری این همایش را برقراری ارتباط مستقیم بین پرورش‌دهندگان ماهی در قفس ایران با شرکت‌های مطرح بین‌المللی در زمینه تمام حلقه‌های مرتبط با تولید شامل قفس و تجهیزات آن، بچه‌ماهی و خوراک ماهی، خدمات کارشناسی و به‌علاوه مسائل مربوط به بازار بین‌المللی و سایر زنجیره‌های تولیدی این صنعت با حضور 17 شرکت و سازمان ایرانی و 16 کمپانی خارجی در سالن اختصاصی ملاقات‌ها در حال برگزار شدن است، دانست که در بین شرکت‌های ایرانی حضور سازمان شیلات ایران از بخش دولتی و سایر شرکت‌ها مربوط به بخش خصوصی هستند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید