Iranian Agriculture News Agency

فهرست واردکنندگان خودروی دریافت کننده ارز رسمی اعلام شد

وزارت بهداشت سرلیست فهرست بانک مرکزی

ایانا- اقتصاد: در این فهرست وزارت بهداشت با دریافت 18 میلیون و 534 هزار و 225 یورو در صدر قرار دارد و پس از این وزارتخانه که به نظر می‌رسد برای واردات آمبولانس، ارز دریافت کرده است، شرکت بازرگانی جهان نوین آریا ایستاده با دریافت 16 میلیون و 663 هزار و 670 یورو از سامانه نیما.

وزارت بهداشت سرلیست فهرست بانک مرکزی

مریم میرزائی:بانک مرکزی در ادامه انتشار فهرست شرکت‌هایی که از ابتدای سال جاری، پس از ثبت سفارش در سامانه سازمان توسعه تجارت، ارز به نرخ رسمی دریافت کرده‌اند، اطلاعات مربوط به واردکنندگان خودرو را منتشر کرد.

به گزارش ایانا، در این فهرست وزارت بهداشت با دریافت 18 میلیون و 534 هزار و 225 یورو در صدر قرار دارد و پس از این وزارتخانه که به نظر می‌رسد برای واردات آمبولانس، ارز دریافت کرده است، شرکت بازرگانی جهان نوین آریا ایستاده با دریافت 16 میلیون و 663 هزار و 670 یورو از سامانه نیما.

در فهرست منتشر شده توسط بانک مرکزی، نام شرکت‌های رامک خودرو، بهمن موتور، ایرتویا، آرین موتور پویا، خدمات تجارت نگین خودرو و شرکت بازرگانی جهان نوین آریا به چشم می‌خورد.

بنابر فهرستی که بانک مرکزی منتشر کرده است، 32 شرکتی واردکننده خودرو از ابتدای سال جاری برای واردات، ارز رسمی دریافت کرده‌اند و در مجموع از ابتدای سال تاکنون 22 میلیون و 787 هزار و 249 یورو ارز دریافت شده از بانک و 98 میلیون و 57 هزار و 835 یورو از سامانه نیما به واردات خودرو اختصاص داده شده. ارقامی که نشان می‌دهد در مجموع 120 میلیون و 845 هزار و 84 یورو از ابتدای سال جاری به واردات خودرو تخصیص پیدا کرده است.

آنطور که بانک مرکزی گزارش داده است، این بانک به شرکت‌های واردکننده که از سوی دستگاه‌های ذیربط معرفی و تشریفات قانونی ثبت سفارش را انجام می دهند، ارز مورد نیاز را تخصیص می دهد و تامین می‌کند. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید