Iranian Agriculture News Agency

ارسال 11 تن دارو به جده برای حجاج

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه از حدود 52 تن داروی مورد نیاز حجاج کشورمان، 11 تن دارو به جده رسیده است گفت: تیم پانصد نفره پزشکی کشورمان از 22 تیر عازم عربستان می‌شوند.

ارسال 11 تن دارو به جده برای حجاج
به گزارش خبرگزاری ایانا به نقل از پایگاه خبری حج، سید علی مرعشی با اشاره به تهیه حدود 52 تن داروی مورد نیاز حجاج کشورمان برای مراسم حج 97 اظهار کرد: داروها از ایران بارگیری شده است و ازطریق دبی به عربستان ارسال میشود و تاکنون 11 تن دارو به جده رسیده است.

او با بیان اینکه 52 تن دارو شامل حدود 400 قلم دارو و 360 قلم لوازم مصرفی پزشکی می‌شود، بیان کرد: واکسیناسیون حجاج به اتمام رسیده است ولی واکسیناسیون عوامل اجرایی حج همچنان در حال اجراست.

مرعشی درباره زمان اعزام تیم پزشکی کشورمان به عربستان افزود: در حال حاضر فقط دو نیرو در عربستان داریم و هنوز ویزای حج به عوامل پزشکی کشورمان داده نشده است. ما تیم پزشکی خود را انتخاب کرده‌ایم و آنها از تاریخ 22 تیر همراه عوامل اجرایی سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری عازم عربستان می‌شوند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمردر پایان گفت: تیم پانصد نفره پزشکی کشورمان قبل از اعزام حجاج، به عربستان اعزام می‌شوند و تا بازگشت آخرین حجاج از سرزمین وحی به انجام وظیفه می‌پردازند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید