Iranian Agriculture News Agency

وعده شریعتمداری برای انتشار لیست دریافت‌کنندگان ارز 4200 تومانی

شریعتمداری مجبور به افشای لیست کامل شد

شریعتمداری بالاخره از موضع خود کوتاه آمد و درجلسه غیر علنی امروز مجلس قول داد که فهرست افراد و شرکت‌هایی را که ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات دریافت کرده اند، منتشر کند.

شریعتمداری مجبور به افشای لیست کامل شد

‌محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت که پیش از این با خودداری از انتشار لیست دریافت‌کنندگان ارز 4200 تومانی اعلام کرده بود که با پشتوانه«عقل خدادادی» قصد جنگ با اقتصاد کشور را ندارد، امروز که برای وضعیت اقتصادی کشور به مجلس رفته بود،‌ وعده داد که لیست کاملی از دریافت‌کنندگان ارز 4200 تومانی را منتشر کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایانا در مجلس، شریعتمداری که نسبت به انتشار این لیست موضع گرفته بود و تاکید کرده بود که لیست را منتشر نمی‌کنم، بعد از مهلت 15 روزه رئیس‌جمهوری برای انتشار این لیست، بالاخره از موضع خود کوتاه آمد و درجلسه غیر علنی امروز مجلس قول داد که فهرست افراد و شرکت‌هایی را که ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات دریافت کرده اند، منتشر کند.

موضع این مقام دولتی برای انتشار لیست دریافت‌کنندگان ارز 4200 تومانی در حالی است که گفته می‌شد موضع‌گیری شریعتمداری سرپیچی از دستور رئیس‌جمهوری بوده اما از نگاه کارشناسان اقتصادی ، این موضع‌گیری نه به دلیل سرپیچی که به دلیل حمایت از تجار صورت گرفته است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید