Iranian Agriculture News Agency

در باکس آفیس رقم خورد

«ژوراسیک پارک: سقوط پادشاهی»، پرفروش ترین فیلم آخر هفته

«ژوراسیک پارک: سقوط پادشاهی» یا همان «دنیای ژوراسیک: قلمروی سقوط کرده» (Jurassic World: Fallen Kingdom) این هفته هم پرفروش ترین فیلم آخر هفته شد.

«ژوراسیک پارک: سقوط پادشاهی»، پرفروش ترین فیلم آخر هفته

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، «دنیای ژوراسیک۲» ادامه فیلم قبلی است و در مجموع پنجمین قسمت از مجموعه فیلمهای پارک ژوراسیک محسوب می‌شود که با نام استیون اسپیلبرگ گره خورده است. هر چند در سری جدید این فیلمها او تهیه کننده است.

این اکشن علمی تخیلی ماجراجویانه در هفته ای که گذشت 60 میلیون دلار فروخت تا مجموع فروش خود را به 264 میلیون برساند. فیلم افتتاحیه ای 150 میلیون دلاری را پشت سر گذاشته بود.

قصه فیلم درباره دایناسورهایی است که دوباره از کنترل خارج شده‌اند و مردم در پی راهی برای نجات زندگی شان هستند.در این میان اوون گریجی نظامی سابق، نسل جدیدی از دایناسورهای غول پیکر را وحشت زده و بدل به موجوداتی در آستانه حمله به نوع بشر می‌کند و …

این اکشن ماجراجویانه و علمی-تخیلی را خوان آنتونیو بایونا برای یونیورسال کارگردانی کرده است.

دنیای ژوراسیک ۲ ادامه این سری فیلمهاست و در مجموع پنجمین قسمت از این مجموعه است.بودجه این فیلم 170 میلیون دلار ذکر شده است.

انیمیشن«شگفت‌انگیزان2» با 45 میلیون و 536 هزار دلار دومین فیلم پرفروش هفته بود که در مجموع بعد از سه هفته بیش از 439 میلیون دلار فروخته است. هالی هانتر و ساموئل ال جکسون از جمله صداپیشگان مطرح این فیلم برادران وارنر بوده اند.

«سیکاریو: روز سولدادو» فیلم اکشن کمپانی سونی پیکچرز که دنباله فیلم «سیکاریو» محسوب می شود، در هفته نخست اکران بیش از 19 میلیون دلار فروخت تا در رتبه سوم جدول بایستد.

فیلم با بازی جاش برولین و بنیسیو دل تورو آثار یک اکشن، درام، هیجان‌انگیز و جنایی است که استفانو سولیما آنرا کارگردانی کرده.قصه فیلم به جنگ مواد مخدر   در مرز آمریکا و مکزیک می پردازد. یکی از ماموران فدرال به نام مت گریور (جاش برولین) به الخاندرو گیلیک مرموز (دل تورو) که خانواده‌اش توسط یک کینگ پین،گرداننده یک کارتل بزرگ مواد مخدر به قتل رسیده‌اند، ماموریت می‌دهد که جنگ قاچاق مواد مخدر را با تخطی از برخی موانع دست و پاگیر قانونی گسترش دهد. الخاندرو ماموریت دارد که دختر کینگ‌پین را بدزدد و او را تحریک به تدارک حملات گسترده تری کند و... .

فیلم فقط با 35 میلیون دلار ساخته شده است.

میزان فروش سایر فیلمها را در جدول ضمیمه خبر مشاهده کنید.

باکس آفیس

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید