Iranian Agriculture News Agency

رئیس انجمن صنفی دفاتر هواپیمایی به ایانا گفت:

ارز مسافرتی لغو نمی‌شود

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی اعلام کرده است که هیچ ابلاغیه‌ای از بانک مرکزی درباره لغو ارز مسافرتی دریافت نشده است.

ارز مسافرتی لغو نمی‌شود

حرمت‌الله رفیعی، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی ایانا گفت: «خبر لغو ارز مسافرتی کذب محض است، زیرا این خبر از قول مدیر یک آژانس هواپیمایی اعلام شده است و بانک مرکزی نیزتصمیمات خود را به آژانس‌های هوایی ابلاغی نمی‌کند.»

رفیعی با ابراز نگرانی از اهداف پنهانی برای ایجاد این شایعه گفت: «برخی در ایجاد این شایعه اهداف خطرناکی دارند. بانک مرکزی پیش‌تر به انجمن صنفی اطمینان داده بود که ارز را تامین می‌کند؛ اگرچه هنوز ارزی دریافت نکرده‌ایم اما ابلاغیه‌ای از بانک مرکزی درباره لغو ارز مسافرتی نیز اعلام نشده است.»

وی با اشاره به غیرممکن بودن اجرای این سیاست نیز گفت: «یک بام و دو هوا ممکن نیست؛ لازمه اجرای این سیاست بستن همه درهای مملکت است، زیرا وقتی ارز آزاد نمی‌توان خرید تنها راه دریافت ارز دولتی است.»

رفیعی با خطرناک توصیف کردن چنین شایعه‌ای افزود: «هم‌اکنون 30 درصد نیرو‌های آژانس‌های مسافرتی تعلیق شده‌اند. یعنی بدون اجرای این سیاست بالغ بر هفت هزار نفر بیکار شده‌اند و دولت باید در قبال این افراد و بهره‌مندان آنان پاسخگو باشد.»  

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید