Iranian Agriculture News Agency

معاون فرهنی و اجتماعی شهرداری:

شهرداری تهران شورای راهبردی آسیب‌‌های اجتماعی تشکیل می‌دهد

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران معتقد است تهران از آسیب های اجتماعی سر ریز شده است و به همین دلیل شورای راهبردی آسیب های اجتماعی تشکیل می شود.

شهرداری تهران شورای راهبردی آسیب‌‌های اجتماعی تشکیل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری ایانا به نقل از روابط عمومی شهرداری، ولی الله شجاع پوریان با اعلام این خبر گفت: متاسفانه هزینه ی سرریز آسیب های اجتماعی کشور را شهرداری تهران که نقشی در ایجاد آن نداشته پرداخت می کند.
او با اشاره به اینکه حدود 40 دستگاه در حوزه آسیب های اجتماعی مسئول هستند ادامه داد: تلاش می شود دستگاه های مسئول به این شورا دعوت شوند تا درمورد آسیب های اجتماعی چاره اندیشی شود. شهرداری تهران طی سالهای گذشته در زمینه ایجاد زیرساخت هایی برای نگهداری و درمان متکدیان اقدامات خوبی انجام داده اما از ظرفیت آن به خوبی استفاده نشده است.
معاون فرهنکی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به تصویب و اختصاص 3.5 درصد از اعتبارات تمامی بخش های شهرداری تهران به کارهای فرهنگی خاطرنشان کرد: در این زمینه دبیرخانه ای در این معاونت راه اندازی شد تا با تمامی سازمان ها و معاونت ها برای جذب این اعتبار وارد گفت و گو شویم.به منظور بازگشت سراهای محلات به ریل اصلی خود پیشنهاد اینکه سراهای محلات در اختیار مردم و سازمان های مردم نهاد قرار گیرد به شهردار تهران ارائه خواهد شد.
شجاع پوریان با بیان اینکه یکی از انتقاداتی که در گذشته به معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران وارد می شد رویکرد برگزاری مراسم بود اظهارداشت: در این دوره تلاش می شود به جای تمرکز بر تکثر و تعدد بر جنبه کیفی برنامه ها تاکید شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران صرفه جویی در منابع مالی اجرای برنامه ها، انسجام در برگزاری برنامه ها و ارتباط با مجموعه های فرهنگی خارج از شهرداری تهران را از جمله برنامه های این معاونت در دوره جدید ذکر کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید