Iranian Agriculture News Agency

جهانگیری: کابینه تغییر می‌کند

به گزارش ایانا اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره تغیرات احتمالی در کابینه گفته است: تغییر کابینه با رئیس‌جمهور است. هیچ‌کس به غیر از شخص رئیس‌جمهور تصمیم‌گیر نیست و رئیس‌جمهور نیز این موضوع را به هیچ کس تفویض نمی‌کند.

جهانگیری: کابینه تغییر می‌کند

او با بیان این مطلب که تغییر همیشه مجموعا مثبت است، هیچ‌وقت از تغییر در کابینه نگران نیستم، اظهار داشت: فکر می‌کنم تغییر می‌تواند یک پتانسیل و روحیه جدید به سیستم دولت بدهد، این به معنای این نیست فردی که قبلا کار می‌کرد ضعیف بوده و باید تغییر می‌کرده است. گاهی به علت تغییر سیاست‌ها و شرایط باید در هیات دولت نیز یک جابجایی و تغییر اتفاق بیفتد. اما به هرحال شخص رئیس‌جمهور است که باید در این زمینه به جمع‌بندی برسد.

جهانگیری که با روزنامه کارگزاران گفت و گو می کرد خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم آقای رئیس‌جمهور تغییراتی در دولت بوحود می‌آورند و به نظرم این کار پاسخ به افکار عمومی است.

به نوشته ایانا این در حالی است که تغییر در تیم اقتصادی دولت شامل وزارت اقتصاد ، ریاست بانک مرکزی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در هفته اخیر شدت گرفته است. همچنین از دیروز اخباری مبنی بر جانشینی محمد باقر قالیباف به جای اسحاق جهانگیری هم شنیده می شد که هنوز تایید یا تکذیب نشده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید