Iranian Agriculture News Agency

تصویربرداری «حرف شب» در تهران آغاز شد

طراح گریم سینما و تلویزیون جلوی دوربین یک فیلم کوتاه

طراح گریم سینما و تلویزیون جلوی دوربین یک فیلم کوتاه

تصویربرداری فیلم کوتاه «حرف شب» به نویسندگی و با بازی نوید فرح‌مرزی مدرس دانشگاه و چهره‌پرداز تئاتر، تلویزیون و سینما در تهران آغاز شد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط  عمومی فیلم، «حرف شب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر طهرانی فیلم کوتاهی است که به زندگی ترنس‌ها در ایران می‌پردازد.  

تصویربرداری این فیلم داستانی در تهران آغازشده و روز گذشته نوید فرحمرزی و هادی عطایی بازیگران «حرف شب» در خیابان مرزداران مقابل دوربین رفته‌اند.

از دیگر عوامل «حرف شب» می‌توان به فیلم‌بردار: حامد اوتادی، صدابردار: سعید زند، دستیاران نور و تصویر: علیرضا ایزدی و علیرضا مجیدی،  مدیر : امیر یمینی، طراح گریم و لباس: مسعود غنی‌آبادی،  منشی صحنه و عکاس: همراز رحیمی، انتخاب موسیقی: حمیدرضا رضایی، مشاور رسانه‌ای: مطهره کشاورز و تدارکات : امین یمینی مهر اشاره کرد.

این فیلم کوتاه نخستین تجربه کارگردانی امیر طهرانی دانش‌آموخته بازیگری و فارغ‌التحصیل کارگردانی است ، هنرمندی که بازی در تئاترهای «شازده کوچولو»، «خانه دلقک کجاست»، «کارت دعوتی برای افتتاحیه من»،  فیلم‌های کوتاه «ساکنین محترم» و «بعدازآن شب»،  فیلم‌های «مصادره»، «حکم تیر»، «سینما نیمکت» و سریال «تاریکی شب روشنایی روز» را در کارنامه هنری‌اش دارد.

حرف شب

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید