Iranian Agriculture News Agency

نظارت بر ذبح شرعی دام در فارس

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس همراه با مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی این استان بر ذبح شرعی دام در کشتارگاه صنعتی شیراز بررسی کردند.

نظارت بر ذبح شرعی دام در فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، حجت الاسلام بحرانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به منظور نظارت بر ذبح شرعی، از کشتارگاه دام فارس بازدید کرده و نحوه کشتار و رعایت موارد خاص ذبح، توسط ذابحین و ناظرین شرعی را بررسی کرد.

او در این بازدید ضمن اظهار خرسندی و تقدیر از مسئولین در اجرای ذبح شرعی و بهداشتی این کشتارگاه گفت: تلاش شما در رساندن غذای حلال، طیب و بهداشتی به سفره‌های مردم عبادتی ستودنی است و قطعا اجر آن در نزد خداوند محفوظ است.

حجت الاسلام بحرانی افزود: همان طور که در کلام امام معصوم علیه السلام است؛ بالاترین منزلت انسانی عبادت و بندگی خدا، خدمت به مردم است. مطمئنا این خدمت شما در تهیه گوشت حلال و بهداشتی،  از نظرها مخفی نبوده و ان شاء الله در دنیا و آخرت موجب برکت و رحمت برای شما خواهد بود.

به گزرش ایانا، این کشتارگاه به‌عنوان تنها کشتارگاه صنعتی شهر شیراز، با ظرفیت کشتار دو هزار دام سبک و دویست دام سنگین به‌صورت سه نوبت فعالیت دارد و در حال حاضر به‌طور میانگین روزانه با کشتار نهصد دام سبک و پنجاه دام سنگین گوشت سالم، بهداشتی و حلال را به شیراز و بعضی شهرستان‌های  فارس ارسال می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید