Iranian Agriculture News Agency

«خاطره‌های شما» روی صحنه نیاوران

«خاطره‌های شما» روی صحنه نیاوران

غلامرضا رضایی (خواننده) به همراه مزدا انصاری (آهنگساز و نوازنده پیانو) و نیلوفر هراتی (نوازنده تمبک) ۱۹ تیرماه، ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، این کنسرت در دو دستگاه سه‌گاه و شور برنامه‌ریزی شده و عنوان آن «خاطره‌های شما» نام دارد که قرار است در آن غلامرضا رضایی به اجرا قطعات نوستالژیکِ قدیمی بپردازد.

غلامرضا رضایی آواز را از سال ١٣۶٣ نزد استاد رضا شاکری در مشهد و آشنایی با شیوه‌ی آواز مرحوم عبدالله دوامی آغاز کرد.

حضور در کلاس‌های استاد نصرالله ناصح‌پور از سال ١٣۶٧، شرکت در کلاس‌های استاد کریم صالح عظیمی از سال ١٣۶٩ تا ١٣٧٣ از جمله فعالیت‌های ایشان بود.

رضایی از سال ١٣٧۵ نزد استاد محمدرضا شجریان رفت و دوره پیوند شعر و موسیقی را در محضر استاد حسین دهلوی فرا گرفت.

اجرای کنسرت‌های متعددی در ایران و چند کشور اروپایی و آسیایی را وی در کارنامه فعالیتی خود دارد. «آسمانه» اولین اثر وی است که با آهنگسازی استاد مجید درخشانی منتشر شد. سه آلبوم «اوسنه» به آهنگسازی مزدا انصاری،«گفت و شنید» به آهنگسازی پیمان سلطانی و «صبح وفا» به آهنگسازی هامان خلیلی به خوانندگی وی منتشر شده است.

همچنین مزدا انصاری تا کنون آلبوم‌هایی مثل «مرغ حق»، «آه باران» و «شب جدایی» با صدای کاوه دیلمی، محمدرضا شجریان و همایون شجریان منتشر کرده است. او در حال حاضر به تدریس پیانو و آهنگ‌سازی مشغول است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید