Iranian Agriculture News Agency

رییس هیات مدیره تعاونی تولیدکنندگان مواد غذایی:

توان آزمون و خطا در صنعت غذا را نداریم

ایانا-کشاورزی: بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی ایران صبح امروز در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.

توان آزمون و خطا در صنعت غذا را نداریم

مهدی کریمی تفرشی رئیس هیات مدیره تعاونی تولیدکنندگان موادغذایی در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی ایران در گفتگو با خبرنگار ایانا با تاکید بر اینکه نمایشگاه‌های بین‌المللی موفق حال حاضر دنیا نیز در ابتدا به صورت داخلی فعال بوده‌اند، گفت: نمایشگاه های داخلی سبب می‌شود تا تمامی ارزیابی‌های مورد نیاز برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی به دست آید.

او با بیان اینکه امروزه کشور ما نیز باید از تجربه سایر کشورها برای برگزاری نمایشگاه‌ها استفاده کند، افزود: در حال حاضر زمان آزمون و خطا در حوزه صنایع غذایی کشور نیست.

تفرشی ادامه داد: در حال حاضر کشور ما زمان کافی برای آزمون و خطا ندارد و همچنین منابع مالی برای این موضوع نیز وجود ندارد.

او با بیان اینکه با استفاده از تجربه سایر کشورها در برگزاری نمایشگاه‌ها می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک در نمایشگاه "ایران اگروفود٢٠١٨" که یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های  منطقه و خاورمیانه است و از کشورهای مختلف در این نمایشگاه حضور دارند، موفق عمل کنیم.

در این مراسم، علی اکبر مهرفرد معاون توسعه، بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، قبادی معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی، پیرموذن عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار اتاق بازرگانی  و جمعی از فعالین اقتصادی  حضور داشتند.

گفتنی است، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی ایران، از ٨ الی ١١ تیرماه همه روزه از ١٠ صبح تا ٦ بعد ظهر پذیرای فعالین صنعت غذا و عموم مردم خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید