Iranian Agriculture News Agency

«شبی با عبدی» بالاخره روی آنتن می رود؟!

«شبی با عبدی» بالاخره روی آنتن می رود؟!

در حالی که محمدحسین لطیفی چندی قبل از قطعی بودن پخش «شبی با عبدی» از هفتم تیر خبر داده بود، اما این برنامه دیشب پخش نشد. با این حال پخش آیتم معرفی این برنامه از دیشب خبر از پخش قطعی «شبی با عبدی» از امشب جمعه هشتم تیر می دهد.هر چند هنوز در کنداکتور شبکه نسیم خبری از پخش این برنامه از امشب نیست.

به گزارش ایانا، شبی با عبدی» با محوریت خود اکبر عبدی به عنوان یک کمدین شناخته شده و محبوب تولید شده است. این مجموعه یک بخش نمایشی دارد و اکبر عبدی با تکیه بر کاراکترهای قبلی اش در فیلم ها و سریال ها، موقعیتها و شوخیهای تازه ای را خلق می کند.بخشی از برنامه به نوعی خاطره بازی است و محمدحسین لطیفی کارگردانی آن را بر عهده دارد. این بخش به صورت گفتگومحور است و مهمانانی که در سریال یا مجموعه ای با اکبر عبدی همبازی بوده اند، به برنامه دعوت می شوند و او درباره آن آثار با آنان حرف می زند.طبق اعلام شبکه نسیم وجه تمایز مهم «شبی با عبدی» با برنامه هایی مشابه مثل «دورهمی» این است که او چندین کاراکتر دارد. او هم خودش بازی می کند هم با پارتنرش بازی دارد و هم با مردمی که در استودیو حضور دارند همبازی می شود.

مهدی فخیم زاده،داریوش ارجمند،مهران غفوریان و ... از جمله مهمانان این برنامه بوده اند.

اخیرا محمد احسانی مدیر شبکه نسیم ضمن تکذیب مخالفت مدیری و رامبد جوان با پخش برنامه عبدی‌شو، گفته بود:«به ما فقط این ربط دارد که جوری برنامه‌ریزی کنیم که با خندوانه تداخل پیدا نکند، البته هنوز کنداکتور چیده نشده است».

با این حال اگر وعده شبکه نسیم محقق شود،این برنامه از امشب ساعت 21 روی آنتن خواهد رفت و زمان پخش آن پنجشنبه و جمعه هر هفته خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید