Iranian Agriculture News Agency

رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان:

از رویکرد وزارت جهاد کشاورزی تقدیر می‌کنم

دستور وزیر برای پیگیری مشکلات کشاورزان سیستان و بلوچستان صادر شد

محمد نعیم امینی‌فرد رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در جمع کشاورزان و بهره‌ برداران از رویکرد و دستورات وزیر جهاد کشاورزی برای پیگیری و تسریع در رسیدگی و حل و فصل مشکلات بخش کشاورزی استان و تسهیل امور کشاورزان و روستاییان، تقدیر و تشکر کرد

از رویکرد وزارت جهاد کشاورزی تقدیر می‌کنم
وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم تسریع در رسیدگی به درخواست های بهره برداران و رفع مشکلات بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی در سفر یک روزه به سیستان و بلوچستان و در حاشیه مراسم افتتاحه همزمان ۷۰۰ هکتار طرح آبیاری تحت فشار این استان در روستای دوربن شهرستان خاش با کشاورزان و بهره‌برداران دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی سپس خطاب به مدیران امور منابع طبیعی و امور اراضی استان، دستورات لازم را برای تسریع در رسیدگی به درخواست‌های بهره‌‌برداران و حل و فصل مشکلات بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان به ویژه رفع مشکل اراضی تداخلی در چارچوب قوانین و مقررات صادر کرد.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در رسیدگی به امور بهره‌برداران باید به شرایط اقلیمی و مسایل و مشکلات هر منطقه توجه شود و ضمن رفع مشکلات آنان در چارچوب ظرفیت‌های قانونی، زمینه توسعه کسب و کار و تولید در محیط‌های روستایی و کشاورزی تسهیل  شود.

محمد نعیم امینی‌فرد رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان نیز در جمع کشاورزان و بهره‌‌برداران از رویکرد و دستورات وزیر جهاد کشاورزی برای پیگیری و تسریع در رسیدگی و حل و فصل مشکلات بخش کشاورزی استان و تسهیل امور کشاورزان و روستاییان، تقدیر و تشکر کرد

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید