Iranian Agriculture News Agency

رئیس هیات مدیره مجمع تشکل‌های دانش بنیان اتاق بازرگانی ایران:

یونیسف از استارت‌آپ‌های کودک حمایت می‌کند

سازمان یونیسف در ایران برای تحقق اهدافش در حوزه توجه به نیازهای کودکان با اتاق بازرگانی ایرانی آغاز به همکاری کرده است. و در این هفته پس از دیدار با مدیران اتاق بازرگانی از تلاش برای حمایت تشکل های کودک محور خبر داد.

یونیسف از استارت‌آپ‌های کودک حمایت می‌کند

افشین کلاهی، رئیس هیات مدیره مجمع تشکل‌های دانش بنیان اتاق بازرگانی ایران، در گفت‌و‌گو با ایانا بعد از اشاره به دیدار هفته‌ی قبل اعضای دفتر یونیسف در ایران با اعضای اتاق بازرگانی گفت: «یکی از راه‌های توانمند‌سازی کودکان کمک به استارتاپ‌ها است تا زمینه‌های کم شدن بزهکاری فراهم شود. به همین منظور سازمان یونیسف صندوق‌های منطقه‌ای تاسیس کرده است و قصد دارد آن را در ایران نیز فعال کند.»

کلاهی درباره نوع فعالیت صندوق یونیسف در ایران نیز گفت: «این صندوق قصد دارد تا با اعطای بودجه‌هایی به شرکت‌های خصوصی از توان آن‌ها برای ایجاد استارتاپ‌هایی در حوزه‌های مختلف مرتبط با کودکان بهره بگیرد.»

وی با اشاره به اینکه این استارتاپ‌ها باید حتما سودآوری مالی داشته باشند، گفت: «زمانبندی مشخصی برای معرفی این استارتاپ‌ها اعلام نشده است اما از روز دوشنبه همکاری با یونیسف را به صورت جدی آغاز کرده‌ایم و آن را ادامه خواهیم داد.»

این عضو اتاق بازرگانی ایران با اشاره به توان و اشتیاق بالای فعالان استارتاپ‌ها اظهار امیدواری کرد که حساسیت‌ها کم شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید