Iranian Agriculture News Agency

مهدی فخیم زاده در گفت وگو با ایانا:

کار «مشت آخر» در نوشهر تمام می‌شود

درباره اکران یا ارائه فیلم به جشنواره تصمیم نگرفته ایم

فیلمبرداری فیلم سینمایی کمدی اکشن اجتماعی و خانوادگی «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم زاده بزودی در نوشهر به پایان می‌رسد.

کار «مشت آخر» در نوشهر تمام  می‌شود

مهدی فخیم زاده کارگردان فیلم به ایانا گفت: این روزها در شمال کشور در شهر نوشهر مشغول فیلمبرداری هستیم و این روزها گوهر خیراندیش،احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی و خودم جلوی دوربین بازی داریم. طبق برنامه ریزی ها فیلمبرداری فیلم اول هفت هآینده در شمال به پایان خواهد رسید.

به گفته این کارگردان، تدوین فیلم را مهدی سعدی بر عهده دارد.

فخیم زاده همچنین در پاسخ به اینکه آیا فیلم را روانه اکران می‌کنند و یا برای ارائه به جشنواره فیلم فجر آنرا نگه خواهند داشت،توضیح داد:در این باره هنوز تصمیم نگرفته ایم و باید دید محصول نهایی مناسب ارائه به جشنواره است یا باید به اکران عمومی برسد.تهیه کننده هم در این باره نظر خواهد داد.

یادآور می‌شود «مشت آخر» به تهیه کنندگی سیدحامد حسینی پس از یک ماه پیش تولید از اول خرداد در تهران مقابل دوربین رفت. این نوزدهمین فیلم فخیم زاده در مقام کارگردان است و فیلمنامه اش را هم خودش نوشته.

در «مشت آخر» با نام قبلی «مشت در وقت اضافه»، گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی خانی، سیاوش معمارزاده، آتنا مهیاری همراه با خود مهدی فخیم زاده به ایفای نقش می پردازند.

علیرضا زرین دست به عنوان مدیر فیلمبرداری، عباس بلوندی طراح صحنه و لباس، عباس رستگارپور مدیر صدابرداری و محمد گل افشار به عنوان طراح گریم با این فیلم همکاری دارند.

آخرین ساخته مهدی فخیم زاده در سینما فیلم «هم نفس» با بازی رویا نونهالی، مریلا زارعی، ناصر آقایی و خود وی بود که سال ۸۲ روی پرده رفت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید